Det her har været den vildeste tråd jeg nogensinde har oprettet på baby.dk
sjovt, inspirerende at høre fra nogen som gav mig gode råd. Og delte erfaringer.
fedt nogen kunne få mig helt derud hvor jeg faktisk forsvarede mig selv fordi jeg følte mig tilpas provokeret over, at blive kaldt: barnlig, illoyal, utro og ikke mindst “ikke voksen” - det går langt over hvad jeg ville ha fundet mig i min ægte hverdag med kolleger osv. Dog er emnet ikke et jeg lige ville tage op i frokostpausen på job, så jeg håbede søde mennesker her ville hjælpe mig - hvor jeg ku være anonym.
jeg HÅBER I som har så meget foragt mod åbne parforhold vil lære jeres børn om mangfoldighed og ligeværd uanset køn, seksualitet osv - jeg vil naturligvis ikke dele dette med mine børn - men hvis de en dag i deres voksen liv delte sådan noget med mig eller mødte nogen som var anderledes end dem selv, lære dem, at møde folk med åbenhjertet og medmenneskelig nysgerrighed istedet for fordomme
tak til alle jer der faktisk forsvarede mig lidt og tak til jer der foragtede mig - jeg har lært en masse i denne tråd. Om mig selv - og forskellighed for forhold og liv
Anmeld
Citér