Lunar bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.192 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2022

Anonym trådstarter

Halløjsa��

Manden min og jeg er ved at kigge efter ny bank, ihvertfald til vores indestående og til betaling af diverse BS aftaler mv.

I den forbindelse faldt jeg over Lunar bank...kender I den? Er den troværdig? 

Vi har i forvejen aldrig fysisk kontakt til vores bank, og håndtere selv alle bank forretninger...så jeg ville egentlig bare lige høre ad, om der er andre der har erfaringer med Lunar - gode ,som dårlige?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Halløjsa��

Manden min og jeg er ved at kigge efter ny bank, ihvertfald til vores indestående og til betaling af diverse BS aftaler mv.

Vi har i forvejen aldrig fysisk kontakt til vores bank, og håndtere selv alle bank forretninger...så jeg ville egentlig bare lige høre ad, om der er andre der har erfaringer med Lunar - gode ,som dårlige?

Jeg er glad for Lunar.

Det er nemt og overskueligt

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er glad for Lunar.

Det er nemt og overskueligt

Bruger du den også som nemkonto? Og kan manden og jeg begge se de samme konto? Som nu, hvor vi har fælles økonomi, begge har samme nemkonto osv?

Det virker umiddelbart som en rigtig god løsning til vores behov, men jeg er selvfølgelig bange for, at jeg pludselig ikke får betalt mine regninger, eller at vores penge simpelthen pludselig forsvinder

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Bruger du den også som nemkonto? Og kan manden og jeg begge se de samme konto? Som nu, hvor vi har fælles økonomi, begge har samme nemkonto osv?

Det virker umiddelbart som en rigtig god løsning til vores behov, men jeg er selvfølgelig bange for, at jeg pludselig ikke får betalt mine regninger, eller at vores penge simpelthen pludselig forsvinder

Hvor skulle de forsvinde hen? 

Ja jeg har min nem konto hos dem. 

Ja det kan man sagtens 

Anmeld Citér

12. april 2022

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Halløjsa��

Jeg har en lunar konto, dog kun som opsparingskonto, da min mand og jeg har fælles alt, og det derfor er lidt svært at holde gaver hemmelige for ham. 

De har en super smart app, hvor kort nr skifter konstant, så det ikke bare lige kan hackes. Og ellers har det fungeret super. 

Har dog ikke nem konto der. 

Anmeld Citér

12. april 2022

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg har en god ven der arbejder der, helt troværdig bank

Anmeld Citér

16. april 2022

Anonym

Jeg har haft det i en del år, og synes at servicen er højere, end andre banker. Har tidligere haft Danske Bank og Nordea. De er super hurtige på taskerne, hvis man har brug for hjælp via chatten, og den har jeg efterhånden brugt en del gange til stort og småt. Ja, de sender lidt emojies med i deres chats, hvilket gør, at det hele ikke føles så formelt igen, men igen, deres arbejde og service fejler intet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.