Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skygge streng? Min meno skulle have været der i går? Og skulle være 4+3
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville tage dem som positive, hvis det er tre forskellige test Men jeg har heller aldrig oplevet en skyggestreg
Milla1992 skriver: Jeg ville tage dem som positive, hvis det er tre forskellige test Men jeg har heller aldrig oplevet en skyggestreg
Det er tre forskellige test tak for svar. Synes den er svær
Den blå ville jeg smide i skraldespanden. Men de andre ville jeg se som positive, men meget svage for 4 + 3. Så måske er du ikke så langt henne som forventet?
Savanna skriver: Den blå ville jeg smide i skraldespanden. Men de andre ville jeg se som positive, men meget svage for 4 + 3. Så måske er du ikke så langt henne som forventet?
Okay tak for svar Ja kan også nemt være kortere henne, men cyklus skifter meget og ofte meget lang
Jeg vil mene at de er positive
Love Angel skriver: Jeg vil mene at de er positive
Tak for svar Jeg håber du har ret
Jeg synes de ser positive ud, måske du ikke r så langt henne. Man er altid 2+0 ved ægløsning
Anonym skriver: Jeg synes de ser positive ud, måske du ikke r så langt henne. Man er altid 2+0 ved ægløsning
Okay tak for svar. Tror jeg er usikker på hvornår jeg havde ægløsning præcis? Min sidste menstruation startede d. 9/3.
Måske jeg kun er 3+6? Da min sidste cyklus var 34 dage? Men svært da den sviger meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128