Blødning gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2022

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Sagen er den jeg er gravid meget tidligt, et sted mellem 4+3-5+1.

Jeg beklager detaljerne, men igår efter flere orgasmer fik jeg en blødning. Den var rød og ikke lyserød, og havde en lille "slimhinde streng" i, blødningen kunne ses på papir 2 gange i forbindelse med Toilet besøg (fordelt på 2 timer), var ikke forbundet med smerter eller kramper, og der har heller ikke være noget siden.

Jeg synes når jeg læser på nettet om pletblødning er det kun beskrevet som lyserød, men det var jo ikke tilfældet her.

Andre der har prøvet noget tilsvarende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle, 

Sagen er den jeg er gravid meget tidligt, et sted mellem 4+3-5+1.

Jeg beklager detaljerne, men igår efter flere orgasmer fik jeg en blødning. Den var rød og ikke lyserød, og havde en lille "slimhinde streng" i, blødningen kunne ses på papir 2 gange i forbindelse med Toilet besøg (fordelt på 2 timer), var ikke forbundet med smerter eller kramper, og der har heller ikke være noget siden.

Jeg synes når jeg læser på nettet om pletblødning er det kun beskrevet som lyserød, men det var jo ikke tilfældet her.

Andre der har prøvet noget tilsvarende?

Jeg havde to pletblødninger i starten af min graviditet. Omkring uge 5 og 7. Begge gange helt frisk mørkerødt blod. Men det betød intet som helst.  

ens slimhinder er meget satte i starten og ved sex er det ikk unormalt man kan pletbløde lidt

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym

Jeg ville slet ikke være bekymret for det du skriver -særligt fordi der er en helt åbenlys årsag (orgasme)

Jeg har selv blødt i 2 ud af 3 graviditeter og det var ikke pletblødning men mørk frisk vedvarende blødning der krævede bind af flere omgange (og alle tre børn har det godt)

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym trådstarter

Mange tak for svar i to.

Anmeld Citér

10. april 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Man får sarte slimhinder når man er gravid, så det du beskriver, bekymrer ikke mig

Jeg har selv prøvet at bløde efter en vaginal scanning i uge 7. Det var dagen efter, og jeg blødte meget! Kom tilbage klinikken til ny scanning og fostret havde det fint

Anmeld Citér

11. april 2022

MR1991

Jeg har blødt i alle mine graviditeter. Med min søn lidt mindre, og i denne mere. Små pletblødning med lys blod, og så en dag kom der brunt blod. Jeg har været ovre sygehuset, og så fordi jeg havde en bio i ja israelske, og blev gravid lige efter, så ingen termin at sætte før sygehuset kom ind under billedet. 

Mine blødninger denne gang skyldes en sært Slimhinde på den ene læbe og livmoderhalsen. Mamn bliver så nervøs, når man bløder. Jeg ville ikke tænke, der var noget i vejen, for når man først mister, så er der meget blod. Ellers synes jeg, du skal bestille en scanning, det giver altså ro

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.