Karrygul baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2022

Anonym trådstarter

Min baby var indsmurt i noget karrygult da den blev født. Jordemødrene vidste ikke umiddelbart hvad det var og lød ikke som om de havde set det før. Er der nogen af jer der har set det/hørt om det og kan fortælle mig hvad det kan være?

Der var grønt fostevand ved fødslen, så det er ikke umiddelbart afførring…

jeg har døjet noget med smerter i underlivet og kan frygte at jeg har gået med en skjult infektion og det kan være puds herfra der har sat sig på baby. Lige pt bløder jeg, og har derfor ingen fornemmelse af farven på mit udflåd. 

Håber nogen har ideer til, hvad det kan være.

mvh mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2022

Carina:-)

Min baby var indsmurt i noget karrygult da den blev født. Jordemødrene vidste ikke umiddelbart hvad det var og lød ikke som om de havde set det før. Er der nogen af jer der har set det/hørt om det og kan fortælle mig hvad det kan være?

Der var grønt fostevand ved fødslen, så det er ikke umiddelbart afførring…

jeg har døjet noget med smerter i underlivet og kan frygte at jeg har gået med en skjult infektion og det kan være puds herfra der har sat sig på baby. Lige pt bløder jeg, og har derfor ingen fornemmelse af farven på mit udflåd. 

Håber nogen har ideer til, hvad det kan være.

mvh mig

Det er afføring.  Den lille har skidt inde i maven - og det  sidder nu på  huden.

Prøvede det samme ved min ældste datter - og det kan nærmest farven huden . 

Så jeg tror det er afføring selv om det er gult ( var det også ved min datter selv om vandet var grønt.) Og tro på at de havde tjekket jer begge hvis de var bekymret. 

Anmeld Citér

8. april 2022

Kyle23434

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.