Madpakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
9 svar
3 synes godt om
5. april 2022

Anonym trådstarter

Føler mig så dum og smålig over det her spørsmål - men! Jeg smurte madpakker Igår til mine tre unger. Den ene kaster op i nat og jeg holder hende og lillebror hjemme. Hun kaster ikke op mere og jeg tænker hun skal afsted i morgen. Og lillebror. 
spørgsmål: kan man gemme de smurte madpakker fra Igår og give med i morgen?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2022

HapsHapsHaps

Ville du selv have lyst til at spise en madpakke der var lavet til dagen før? Folk er meget forskellige på det punkt; jeg ville ikke selv have lyst til at spise det, så derfor ville jeg give dem en ny madpakke. Ikke fordi der er noget galt med maden (nødvendigvis), men det er bare sådan jeg har det; en madpakke ligger som regel også længe i en taske, så for mig er det rarest at den er frisk når den pakkes i tasken

Anmeld Citér

5. april 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Man kan jo godt. Hvis madpakkerne har ligget på køl er de jo i princippet ok. Men jeg ville ikke selv gide at spise en to dage gammel madpakke, så ville heller ikke give mit barn det med. 

Så hellere give dem maden til frokost her i dag og så lave en ny i morgen tidlig. 

Anmeld Citér

5. april 2022

Soonmom

Ja, så længe den har ligget på køl, hvad skulle der så være i vejen med det ? Om den ligge natten over eller længere gør absulut ingen forskel

Anmeld Citér

5. april 2022

Missyou

Ja! Har den været på køl ville jeg sende den med i morgen

Anmeld Citér

5. april 2022

fehår

Hvis den har været på køl, ville jeg gøre det uden at tøve. Det gør vi tit med ungernes madpakker.

Anmeld Citér

5. april 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Føler mig så dum og smålig over det her spørsmål - men! Jeg smurte madpakker Igår til mine tre unger. Den ene kaster op i nat og jeg holder hende og lillebror hjemme. Hun kaster ikke op mere og jeg tænker hun skal afsted i morgen. Og lillebror. 
spørgsmål: kan man gemme de smurte madpakker fra Igår og give med i morgen?  

Kan man sikkert godt, men ville du selv spise en madpakke der var lavet næsten 48 timer før du skal spise den? Jeg ville ikke.

Hvorfor spiser de dem ikke i dag, hvis de er raske nok til det? Og så nye til i morgen. 

Anmeld Citér

5. april 2022

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Jeg smøre til mig selv og børnene to dage af gangen. De er lige gode på dag 1 som den på dag 2 . For mig er det en måde at spare tid og jeg får mere lyst til at gøre noget ud af det. 

Anmeld Citér

5. april 2022

BabyIgen2022

Vi spiser jævnligt rester fra dagen før i vores husstand. Hvis madpakken har været på køl, så ser jeg ingen grund til ikke at spise den. Det gør jeg i hvert fald gladeligt selv.

Anmeld Citér

5. april 2022

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar  fantastisk hvor forskellige vi alle er. Det er jo dejligt  

fortsat god dag til jer alle! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.