Hejsa
Min lille fyr på 7 måneder er meget bange for alle fremmede, han skriger hysterisk og kan slet ikke få ham til ro hvis den fremmede person taler.
Har en meget stor svigerfamilie, som elsker at holde om ham og lege, han trives så godt med dem og græder aldrig og han bliver tumlet rundt. Får næsten grineflip med alle han kender for så glad en dreng er han. Derimod når jeg mødes med min mor, søster farmor mm. kan han græde hysterisk, og jo længere tid der går imellem jo værre bliver det. Jeg kan bare ikke tåle at høre min lille mus græde af skræk.
Især mandelige dybe stemmer er han meget bange for. Feks var jeg en tur i lidl og der var en gammel sød mand som talte og vinkede der græd han også. Og hos lægen når det er en mandlig læge, vi var sidst hos en kvindelig læge men der græd han ikke der smilede han. Det kommer også an på hvordan folk taler til ham hvis de taler til ham stiller roligt ved første indtryk så er han så glad. Men bliver der snakket højt så skriger han af skræk, og falder først til ro når personen ikke siger noget eller er væk.
Han trives så godt og er meget fremme motorisk, han er meget nysgerig når vi er i andre bygninger, værelser steder - kigger rundt, hvad kan jeg gøre for at hjælpe min mus? Håber det er en fase har i oplevet noget lignende? 

Ps. min søsters datter har også oplevet noget af det samme, det var bare med motorcykler, politibiler, lyde af værktøj hvis naboen borede… Det gik over
Anmeld
Citér