L1232 skriver:
Hej
Min største drøm var ah amme da jeg gik og ventede. Det viste sig bare at være et større projekt, var utrolig træt og havde meget feber. amningen fungerede overhovedet ikke og jeg havde utroligt mange smerter.
Jeg var stresset, træt og havde ikke overskud til at spise og uden hjælp fra nogen forældre, svigerforældre eller veninder. Vasketøjskurven ramte loftet, samt alt beskidt service. En mand som er selvstændig og arbejdede om aften fra 13-21 af ren nysgerighed hvordan finder man tiden til at ligge under dynen sammen med bebsi i flere timer, for det vil jeg elske, samt gå i bad sove og spise dejligt. (Vi planlægger nemlig nr 2)
Jeg skal ikke præcis kunne afgøre, hvordan du bedst finder tiden, men det lyder som om du skal have noget mere støtte, hvis et barn mere skal være en dejlig og hyggelig ting. Det lyder ikke rart og hyggeligt med smerter og frustrationerne, og en stresset krop. Hvis din mand ikke vil eller kan arbejde mindre, kan han jo tage sig af de mest nødvendige praktiske ting, når han har fri. Og fx løbende lave mad til dig og børn, som står klar i køleskabet til at tage ud. Måske I også kan have fryseren fyldt med mad, på forhånd. Lad rengøring og praktiske ting sejle i de par dage. Bed andre om hjælp, hvis muligt. I må tale om, hvordan I fælles gør det muligt - alternativt er det måske en idé at vente med nummer to til at kræfter og tid er flere, så det bliver rart for jer alle?
Anmeld
Citér