Hvornår forsvandt jeres tidlige symptomer på gravi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2022

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, jer som har haft tidlige symptomer på graviditet (ømme bryster, murren i underliv osv.)og som har fået barn, hvornår stoppede jeres tidlige symptomer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hmm murren var aftagende allerede uge 6-7. Ømme bryster, kvalme og træthed forsvandt først uge 16 

Er nu i uge 18. 

Er du nervøs eller hvorfor spørger du? 

Anmeld Citér

3. april 2022

Anonym

Omkring uge 8, jeg har stadig ømme bryster som det eneste og aldrig haft kvalme. Jeg er 15+0 nu

Anmeld Citér

3. april 2022

Anonym trådstarter

Hmm murren var aftagende allerede uge 6-7. Ømme bryster, kvalme og træthed forsvandt først uge 16 

Er nu i uge 18. 

Er du nervøs eller hvorfor spørger du? 

Jeg har mistet to gange tidligere. Derfor ved jeg at jeg sandsynligvis vil gå lidt i panik hvis symptomerne i denne graviditet begynder at aftage. Jeg ved dog godt at man ikke nødvendigvis kan regne med at det er godt eller skidt at der er symptomer eller ej og at folk er forskellige, men tænkte at det var rart at være lidt på forkant

Anmeld Citér

3. april 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Anonym skriver:

Jeg har mistet to gange tidligere. Derfor ved jeg at jeg sandsynligvis vil gå lidt i panik hvis symptomerne i denne graviditet begynder at aftage. Jeg ved dog godt at man ikke nødvendigvis kan regne med at det er godt eller skidt at der er symptomer eller ej og at folk er forskellige, men tænkte at det var rart at være lidt på forkant

Det giver mening Jeg mistede også 2 gange før nuværende graviditet og var mere tryg pga den slemme kvalme, selvom jeg godt vidste, den ikke var garanti for en baby

Anmeld Citér

4. april 2022

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Uge 11. Bortset fra de ømme bryster 

Anmeld Citér

4. april 2022

Mrs.

Havde ikke et eneste symptom før omkring uge 6-7 (ved denne graviditet) så fik jeg kvalme og opkast og det varede til jeg var 16-17 uger henne, og forsvandt så, som dug for solen fra dag til dag  

er 33 uger henne nu og hun har det godt. 
Min søn (11 år) havde jeg kvalme fra uge 7 ca, og gennem hele graviditeten til den dag han kom til verden(ingen opkast eller andet). 

min svigerinde oplevede ingen symptomer overhovedet gennem graviditeten, og har en sund og rask pige i dag  

så det er meget individuelt.. 

Anmeld Citér

4. april 2022

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Ved både min MA og SA havde jeg tidligt symptomer ømme bryster og murren I maven og kvalme som forsvandt da det gik galt. Ved min søn, mærkede jeg murren som det eneste i starten omkring 4+ først i uge 7 kom kvalmen som varede 1 uge. Fik aldrig ømme bryster

Anmeld Citér

4. april 2022

Anonym

Ingen symptomer indtil 6+ hvor kvalme, ømme bryster og opkast holdt hårdt til i 4 ugers tid og så forsvandt det hele igen … er 16 uger henne nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.