Førstegangsfødende - hvornår mærkede i liv 1 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.097 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Mor til L&S

Hej alle

Ja som overskriften siger.. Hvornår mærkede i bebs første gang - altså hvor langt var i henne??

Jeg er i dag 18+2 og har ikke mærket liv endnu, mange snakker om de der bobler i maven osv. Ligger tit med hånden på maven for at måske få lov til at mærke de bobler.. men nej.. Men ved jo godt at det nok snart kommer

Knus Rolle 18+2 som godt vil mærke liv snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Til at starte med kan du ikke mærke boblerne uden på maven, men kun indeni, jeg syntes det føltes lidt som om at der var en der kildede på indersiden. Jeg begyndte også at mærke liv i uge 18 mener jeg.

Anmeld

29. oktober 2009

Mor til L&S

Øv - ingen kildende fornemmelse her... Endnu!

Anmeld

29. oktober 2009

SHERO

Jeg mærkede aldrig bobler eller kilden, mærkede liv første gang i slutningen af uge 22, og det var så man både kunne se og mærke det uden på maven...

Jeg var ved at gå ud af mit gode skind fordi jeg intet havde mærket... kan selvf godt være jeg slet ikke har lagt mærke til det, men nervøs blev jeg altså efter uge 19.. men nu har han tilgengæld aaalt for livlig hehe...

Bare hæng i, det er slet ikke alle der mærker det i uge 17-19

Anmeld

29. oktober 2009

Mor til L&S

Tullen85 skriver:

Jeg mærkede aldrig bobler eller kilden, mærkede liv første gang i slutningen af uge 22, og det var så man både kunne se og mærke det uden på maven...

Jeg var ved at gå ud af mit gode skind fordi jeg intet havde mærket... kan selvf godt være jeg slet ikke har lagt mærke til det, men nervøs blev jeg altså efter uge 19.. men nu har han tilgengæld aaalt for livlig hehe...

Bare hæng i, det er slet ikke alle der mærker det i uge 17-19

Nej kan være jeg ligesom dig ikke mærker noget før man egentlig mærker spark - og at man ikke har lagt mærke til bobler osv..

Men ja ikke andet for end at vente...

Anmeld

29. oktober 2009

Unalisa

Jeg mærkede sådan rigtigt liv i ca. uge 23. fra 17 uge havde jeg mærket til det der bobler, men kunne ikke kende  forskel på luft i maven eller  om det var baby

så jeg vil sige i uge 23

Anmeld

29. oktober 2009

prettybutterfly

Jeg var i 18. uge, altså 17 + noget, men var også ret tynd på det tidspunkt.

Hilsen Mona 33+1

Anmeld

29. oktober 2009

maria_wlt

Jeg var vist i uge 23 inden jeg mærkede det alle først spark...:-) Men jeg vidste så osse med sikekrhed at hanvar levende derinde da jeg bliver scannes hver 14 dag..

Men det skal helt sikkert nok komme, selvom det ikke lige sker i uge 16 som nogen har fornøjelsen af.

Anmeld

29. oktober 2009

Leneur

Jeg var 24+1 henne inden jeg mærkede liv og var da nervøs fordi jeg jo herinde kunne læse om nogen som allerede kunne mærke det fra uge 16 og frem så fik heldigvis lov til at høre hendes hjertelyd et par gange ekstra. Nu er hun allerede 9 uger (på lørdag) så tiden flyver afsted og skal snart pakke endnu en størrelse væk.

Anmeld

29. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg mærkede små bobmler fra uge 14 og spak da jeg var 19+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.