Test? Hvad tænker i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
6 svar
4 synes godt om
1. april 2022

Nhmm

Jeg er nød til at lave sådan et dumt " ser i to streger " opslag fordi jeg har lige taget den digitale test, som kun viser omridset af plus stregen, men når jeg Googler står der at omridset kun ville komme hvis der er hcg, men jeg er alligevel i tvivl. Nogle erfaringer? Og de andre vil jeg da mene at jeg kan se en streg på... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Helt sikker to streger på de nederste

Anmeld Citér

1. april 2022

Mabo95

Apotekets test kan du ikke regne med, med de blå streger. Selv mænd kan lave den streg på de test. Anbefaler at du prøver en med rød teststreg istedet

Anmeld Citér

1. april 2022

Darling

Køb en test med en anden farve, de blå skal være en del tydeligere før du kan stole på den. Så jeg vil sige negativ

Anmeld Citér

1. april 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Der kunne godt være noget på vej. Prøv med en lyserød test i morgen, så burde du få en let pink streg, hvis den er god nok

Anmeld Citér

2. april 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Nhmm skriver:

Jeg er nød til at lave sådan et dumt " ser i to streger " opslag fordi jeg har lige taget den digitale test, som kun viser omridset af plus stregen, men når jeg Googler står der at omridset kun ville komme hvis der er hcg, men jeg er alligevel i tvivl. Nogle erfaringer? Og de andre vil jeg da mene at jeg kan se en streg på... 

Vil sige den digitale er negativ, men kan godt se en ekstra streg på den anden. Har kun læst  dårligt om den sidste, så ville nok prøve et andet mærke som de andre også skriver

Anmeld Citér

2. april 2022

Esj

Profilbillede for Esj

De er begge negative ! Den blå stav er lige til at lukke op og skide i , de laver altid 2 steger ! Og hvordan kan du være i tvivl på den digitale? Den er negativ

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.