Når I har haft en øvdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. marts 2022

fehår

Ja, hvad gør I så for at muntre jer selv op?

Det har bare været sådan en dag, hvor jeg synes, jeg har fejlet i alt, og jeg kan ikke slippe det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2022

Mom

Profilbillede for Mom
fehår skriver:

Det har bare været sådan en dag, hvor jeg synes, jeg har fejlet i alt, og jeg kan ikke slippe det

Musik! Det hjælper mig. Eller en god lang snak med min mand og en god krammer.

Anmeld Citér

31. marts 2022

Kastanje

fehår skriver:

Varmt bad/ fodbad.

vin og 80/ 90 pop. Man kan ikke være sur og danse rundt til den slags musik

Anmeld Citér

31. marts 2022

Baremigselv

Jeg plejer at skrive dagbog for at få det ud af systemet. Det giver mig også et overblik for over mine følelser og tanker. 

Et kys kram og en god snak med min mand. 

Et bad med hjælper mig også. 

Ellers kan jeg godt lide at aflede mine tanker med en bog eller film\serie.

Hvis jeg kan falde i søvn, er det en sikker vinder. Men det kan være svært når man er ked af det.

Anmeld Citér

31. marts 2022

Mrs.

Hygge aften med min mand, hvor vi får talt det igennem og så bare slapper af og nusser  

Et langt varmt bad med musik, og så bagefter massere af selvforkælelse med cremer mani- og pedicure  

Eller læse en god bog! 

Anmeld Citér

1. april 2022

Anonym

Jeg gør brug af både at skrive mine tanker ned i en bog og lytte til musik har lavet en regel for mig selv når det kommer til bogen og det er at jeg Ikke kun må fokusere på det dårlige ting hvad dagen har budt på men også de gode ting ved dagen om det så kun har været små ting der har været gode skal jeg også skrive dem ned da jeg har  erfaret i hvert fald for mig selv at Jeg havde en vis tilbøjelighed til  kun at fokusere på det dårlige og det er jo meget sjældent at ens dag kun indeholder dårlige ting  også selvom det er en øvdag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.