Vandrejournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2022

Tredjebarn

Profilbillede for Tredjebarn

Har I fået en fysisk vandrejournal? Det har jeg ikke, og jeg tænker nu på, om jeg burde have haft det? Jeg har været til første lægeundersøgelse for flere uger siden og skal snart til nakkefoldsscanning.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Tredjebarn skriver:

Har I fået en fysisk vandrejournal? Det har jeg ikke, og jeg tænker nu på, om jeg burde have haft det? Jeg har været til første lægeundersøgelse for flere uger siden og skal snart til nakkefoldsscanning.

Du burdte ha fået vandrejournal da du var ved første lægeundersøgelse. Da det er der du få fortaget blodprøver til NF scanning mm også få man lavet vandrejournal samtidig og få den med hjem.

jeg fik mit vandrejournal da jeg var til mit første lægeundersøgelse.

Anmeld Citér

29. marts 2022

Tredjebarn

Love Angel skriver:

Du burdte ha fået vandrejournal da du var ved første lægeundersøgelse. Da det er der du få fortaget blodprøver til NF scanning mm også få man lavet vandrejournal samtidig og få den med hjem.

jeg fik mit vandrejournal da jeg var til mit første lægeundersøgelse.

Ok, jeg bør måske have fat i lægen. Alt med blodprøver osv er klaret. Lægen udfyldte en masse digitalt, og jeg har også selv udfyldt en masse papirer online fra hospitalet.

Tænkte egentlig bare at de havde udfaset den fysiske udgave, men blev pludselig i tvivl. 

Anmeld Citér

29. marts 2022

fehår

De glemte at give mig min fysiske vandrejournal efter første lægebesøg, så jeg ringede og fik den samme dag, jeg skulle til NF.

Anmeld Citér

29. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Tredjebarn skriver:

Ok, jeg bør måske have fat i lægen. Alt med blodprøver osv er klaret. Lægen udfyldte en masse digitalt, og jeg har også selv udfyldt en masse papirer online fra hospitalet.

Tænkte egentlig bare at de havde udfaset den fysiske udgave, men blev pludselig i tvivl. 

Ja du burdte nok kontakte din læge igen før du skal til NF scanning.

Anmeld Citér

29. marts 2022

Anonym

Det er ikke alle steder, de bruger den fysiske vandre journal mere

Anmeld Citér

29. marts 2022

Anonym

Jeg fik ikke nogen sidste gang, der fik jeg besked på alt var elektronisk

Anmeld Citér

29. marts 2022

Tredjebarn

Anonym skriver:

Det er ikke alle steder, de bruger den fysiske vandre journal mere

Okay. Jeg synes egentlig allerede at den kuvert var forældet, da jeg var gravid for 9 år siden. Så det er da fint, hvis der endelig er en digital løsning.

Anmeld Citér

29. marts 2022

Mrs.

I region Sjælland bruger man stadig den gule kuvert med fysisk vandrejournal

Anmeld Citér

30. marts 2022

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg fik barn sidste år og de sagde det var sidste år de bruget sådan. De går over til elektronisk frem over. 

Jeg havde set ikke med. Glemt den tit og opgav den. Alt ligger inde elektronisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.