Hej de damer.
min kæreste og jeg har forsøgt at blive gravide i et halvt års tid nu, og jeg har normalt haft en cyklus på 25 dage.
jeg havde forventet at min mens kom sidste fredag, det gjorde den så ikke. Fint nok. Men den er ikke dukket op endnu, så jeg er gået 7 dage over mit forventede.
Jeg har, siden torsdag, haft vanvittig hovedpine og det varede ved i 5 dage. I går og i dag har jeg ikke haft en nævneværdig hovedpine, MEN siden tirsdag er mit udflåd så godt som forsvundet.
jeg er typen som godt kunne have en hel del, hver dag, men jeg er simpelthen knas tør siden tirsdag. I går kom der en lille helt hvid plet, thats it.
Min læge, som jeg skal have skiftet ved lejlighed, har ingen tider (eller interesse) til/i at se mig, da jeg “kun” har været stoppet på p piller i et halvt år, og det er “normalt” med cyklusser der driller. Jeg er, til dels, enig, men finder det underligt at cyklussen nu skal være så drilagtig, når den har været normal siden september.
Alle de g-test jeg har taget hjemme er negative, og jeg er på dag 32 pt. (4+5 mener jeg, sidste mens første dag var 22/2)
Er der nogen der har prøvet noget lignende? Jeg tester selvfølgelig bare indtil jeg får enten en positiv test eller min mens, men hvor længe skal jeg give den før jeg kontakter min læge igen?
håber i er andre som muligvis har haft samme symptomer mm som har en positiv test/lille mus nu ♀️
kram herfra
Anmeld
Citér