cyste på 5 cm, erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2022

Kiran

Hej

vi har et barn på 10 år og har prøvet for nr 2 i 9 år nu (ivf og iui?. Jeg har en cyste på 5 cm som jeg har haft i mangeee år nu og lægerne siger at den er harmløs. Men j tænker kan det være derfor jeg ikke blivee gravid og har også mistet 2 gange.

har bogen prøvet noget lignende eller har fået fjernet en cyste?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Hej, jeg var til scanning da jeg fik en positiv graviditetest og der så hun at jeg havde en cyste på venstre æggestok, som nok havde været der tidligere. Den målte 5x4cm. Lægerne holdte øje med den til at starte med, da de var bekymret for at den voksede mens bebsi lå i maven. En aften havde jeg mange smerter var desværre ikke sp langt henne så troede det var veer, men det var cysten der var sprunget. Heldigvis… For hvis den ikke var det, så skulle den opereres ud. Jeg blev gravid med en cyste, så det kan godt lade sig gøre.

Held og lykke.

Anmeld Citér

24. marts 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Hvor sidder cysten?

Anmeld Citér

3. april 2022

Kiran

Ønskebaby1987 skriver:

Hvor sidder cysten?

den siddee i venstre æggestok

Anmeld Citér

3. april 2022

Soulaima

Jeg har haft en cyste på 6 cm i diameter og havde også en i februar som skal tjekkes igen her i majbfor at se om den er forsvundet.

Jeg fik fortalt at det er meget normalt at kvinder indimellem får en cyste på æggestokken og at hvis man ik blev scannet så havde man aldrig opdaget dem da de ofte forsvinder af sig selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.