Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2022

Najaj

Hej,

Jeg havde en spontan abort d. 16 januar i uge 7. Da ønsket om en ny graviditet er stort, så har jeg taget en test hver uge. ���� Ved godt at den er meget utydelig, men synes nu alligevel jeg kan ane en streg. Hvad tænker i? Når jeg vender den på siden i lyset får den sådan en skygge der hvor der burde være en streg. Betyder det at det bare er en skyggestreg? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2022

Ano1991

Jeg kan i hvertfald godt ane en streg, men om det er skyggestreg eller ej er svært at sige. Er billedet taget indenfor tiden?

Anmeld Citér

23. marts 2022

Najaj

Theil skriver:

Jeg kan i hvertfald godt ane en streg, men om det er skyggestreg eller ej er svært at sige. Er billedet taget indenfor tiden?

Ja det er det

Anmeld Citér

23. marts 2022

Ano1991

Ja okay, det er svært at sige, men jeg kan godt ane noget i hvertfald Hvor langt ville du være henne, hvis det var?

Anmeld Citér

23. marts 2022

Najaj

Theil skriver:

Ja okay, det er svært at sige, men jeg kan godt ane noget i hvertfald Hvor langt ville du være henne, hvis det var?

Det ved jeg slet ikke, da jeg kun har haft menstruation 5 gange i mit 25 årige liv ���� men havde jo en spontan abort 16 januar og stoppede med at bløde slut februar start marts

Anmeld Citér

23. marts 2022

Ano1991

Najaj skriver:

Det ved jeg slet ikke, da jeg kun har haft menstruation 5 gange i mit 25 årige liv ���� men havde jo en spontan abort 16 januar og stoppede med at bløde slut februar start marts

Ja okay. Jeg ved ikke så meget om SA, men jeg tænker ikke at det kan være hcg rester fra den graviditet, for der er jo gået en rum tid. Så jeg håber du er gravid, og at den holder ved! Men test igen om et par dage

Anmeld Citér

23. marts 2022

Najaj

Theil skriver:

Ja okay. Jeg ved ikke så meget om SA, men jeg tænker ikke at det kan være hcg rester fra den graviditet, for der er jo gået en rum tid. Så jeg håber du er gravid, og at den holder ved! Men test igen om et par dage

Mange tak ��

Anmeld Citér

19. april 2022

Ano1991

Najaj skriver:

Mange tak ��

Hvordan gik det - var du gravid?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.