Forvirret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.021 visninger
14 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2022

liniel

Jeg er så forvirret - så jeg håber at I kan hjælpe mig ����

Testede søndag svagt positiv på graviditetstest (troede jeg havde ægløsning fordi min cyklus er helt fucked)!

Så testede jeg negativ mandag morgen, men positiv mandag eftermiddag..

Siden har jeg kun testet negativ eller meget svagt positiv - så jeg er så forvirret, og testmonsteret indeni gør mig sindssyg ��

Hvad tænker I? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2022

Mommy88

De er alle positive hvis du spørger mig

Det gode råd, som er svært, vent et par dage hvis du ikke er så langt henne

Anmeld Citér

23. marts 2022

liniel

Ja, jeg synes også selv, at de er positive (har kun indsat billeder af de positive).. Det forvirrer mig bare, at jeg testede negativ mandag morgen som er i mellem de tests på billedet, testede meget svagt positiv i går eftermiddag og negativ igen her til morgen  

Jeg aner ikke hvor langt jeg er, fordi min cyklus er mærkelig, og jeg bløder på underlige tidspunkter..

Men du er enig med mig i, at det ikke bare er skygger? Og der er altså er streger på billederne? Så er jeg da ikke helt skør

Anmeld Citér

23. marts 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Lad være med at teste hver dag og flere gange om dagen. Så bliver man nemlig gerne mere forvirret end nødvendigt. Vent 2 dage med at teste, så kan du bedre se en udvikling pga stigning i HCG uden at tænke på om du har drukket mere end om morgenen osv.

Anmeld Citér

23. marts 2022

AnoMor

Lad være at teste hver dag, flere gange om dagen og på forskellige tidspunkter. 
der har du nemlig forklaringen på de negative teste. Hvis du har indtaget meget væske den dag, eller tisset mere og du ikk er så langt henne så er koncentrationen af hcg ikke høj nok til at fanges på test. 

derfor anbefales det at man tester på samme tidspunkt hver anden dag og helst om morgenen da koncentrationen er størst der (med mindre man er natte tisser) 

men testene på billederne er positive

Anmeld Citér

23. marts 2022

liniel

Tak for jeres svar!
Er glad for at det ikke kun er mig der kan se streger

Jeg må nok tage mig sammen og vente nogle dage med at teste igen

Anmeld Citér

23. marts 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg kan sagtens se stregerne men vil også mene at der burde være en klar udvikling i stregen fra søndag til idag, desværre..

Anmeld Citér

23. marts 2022

liniel

Ja, det er også det jeg tænker - har aldrig oplevet skyggestreger på de her tests før.. 

Så jeg tænker at jeg måske kortvarigt har været gravid men at det ikke udvikler sig og bliver til noget

Anmeld Citér

23. marts 2022

Anonym

Tænker desværre udviklingen burde være markant tydligere , jeg tror desværre ikke der er tale om en udviklende graviditet

Anmeld Citér

23. marts 2022

liniel

Det vil jeg også selv mene, desværre!
Tester negativ på andre testtyper.. Bare super underligt fordi jeg har brugt rfsu test ofte mange gange tidligere og har aldrig oplevet streger på dem - nu har jeg fået 5 positive med variende styrke i de sidste 4 dage.. 

Er der andre der har erfaringer med dem? 
Jeg har i hvert fald opgivet håbet om en graviditet for denne gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.