Panik, panik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. marts 2022

MR1991

Hej

Jeg havde i januar en spontan abort meget tidligt. Så blev jeg gravid lige efter, uden at få min menstruation. Så jeg ved ikke helt, hvor langt jeg er henne, og jeg er scannet en gang, men det var for tidligt at se noget. 

I morges kon der brunt blod/snask ud, og jeg har haft fat i lægerne. I morgen kan de først scanne  mig, så de tager absolut mig seriøst. Jeg tror , jeg nærmer mig 6+0. Indimellem i den her uge, har der været meget, meget lidt lyserødt blod, som jeg nok kun ser, fordi jeg tjekker. Og jeg rende også bare at tjekker for at se om der er noget. Det irriterer Slimhinderne.

For fanden hvor er jeg nervøs! Jeg prøver at fokusere på, det er godt, det er brunt, og det ikke kommer i voldsomme mængder. Ved min bio/sa kom det først i brunt, men kort tid efter blev det rødt. 

Hvad er jeres erfaringer med det? Jeg havde lidt ved min søn, og det gik fint.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg har aborteret 5 gange . Alle gange er startet med svagt rosa udflåd , eller brunligt pletblødning . Dette er så over et par dage gået over i realle blødninger .

Har også prøvet i en leve dygtig graviditet, at få en styrt løsning i uge 7 PGA et hematom, fik en rask pige ud af det .

Anmeld Citér

22. marts 2022

Esj

Profilbillede for Esj
Esj skriver:

Jeg har aborteret 5 gange . Alle gange er startet med svagt rosa udflåd , eller brunligt pletblødning . Dette er så over et par dage gået over i realle blødninger .

Har også prøvet i en leve dygtig graviditet, at få en styrt løsning i uge 7 PGA et hematom, fik en rask pige ud af det .

Skulle selvfølgelig stå blødning og ikke løsning

Anmeld Citér

22. marts 2022

Darling

Jeg har aborteret to gange og begge gange er det startet som en svag rosa blødning/udflåd. I denne graviditet har jeg haft brunt udflåd to gange og blødt lidt to gange, jeg er stadig gravid 

Anmeld Citér

22. marts 2022

MR1991

Esj skriver:

Pyh du har været en del igennem. Hvor er det synd for dig lige nu er der ikke noget, og har ikke været i et par timer

Anmeld Citér

22. marts 2022

MR1991

Darling skriver:

Jeg har aborteret to gange og begge gange er det startet som en svag rosa blødning/udflåd. I denne graviditet har jeg haft brunt udflåd to gange og blødt lidt to gange, jeg er stadig gravid 

Det brune er i hvert fald at foretrækker. Hvornår havde du det?

Anmeld Citér

22. marts 2022

Darling

MR1991 skriver:

Det brune er i hvert fald at foretrækker. Hvornår havde du det?

Det var i uge 8 og uge 10 jeg havde brunt udflåd. Havde en blødning i uge 11 og i søndags. Jeg er 13+2 nu

Anmeld Citér

22. marts 2022

Anonym

Blødt alle 3 gange jeg har været gravid, fra uge 6-12 ish,, alle gange har det vist sig at være starte slimhinder. Har altid fået af vide at hvis man ikke har smerter samtidig med frisk blod, skal man holde humøret oppe 

Anmeld Citér

22. marts 2022

MR1991

Anonym skriver:

Blødt alle 3 gange jeg har været gravid, fra uge 6-12 ish,, alle gange har det vist sig at være starte slimhinder. Har altid fået af vide at hvis man ikke har smerter samtidig med frisk blod, skal man holde humøret oppe 

Da jeg aborterede 5+2 gjorde det ikke ondt, men der var tilgengæld meget blod. Men denne gang vil jeg tro, jeg er længere henne, og det brune snask, det er ikke rødt  så jeg håber, han kan se noget på scanningen i morgen

Anmeld Citér

23. marts 2022

MR1991

Jeg har været til læge. Han scannede mig, men havde svært ved at se noget, så jeg skal på sygehuset, forhåbentlig i morgen. Han virkede ikke særlig optimistisk, men håbede han tog fejl. Først havde han ikke forstået, jeg havde aborterede i januar, så jeg troede, han troede jeg  se længere henne. 

I røret til sygehuset nævnte han MA. Og han synes, han havde svært ved at se en lysningen. Pyh det er hårdt lige nu, og jeg håber sådan, han tager fejl 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.