Bitte små dyr i mel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Aldrig brug vand de kan godt lide fugtige miljøer, du skal kun støvsuge og gør det hver dag og vent med at putte ting i. Vi havde det samme problem jeg støvsugede hver dag i en uge og lod det stå tomt hele den uge. Jeg har aldrig set skyggen af dyr siden

Tak for råd, det vil jeg gøre! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2022

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Og så er det desværre nok ikke nok at kassere alt i den skuffe, du bliver nok nødt til at kassere alt - også det uåbnede. For de gemmer sig i alt og de kan desværre bevæge sig ret langt rundt mellem hylder og skuffer 

Ja det opdagede jeg på en hel ny mel, der endnu ikke er åben, de sidder de helt inde i folden

Anmeld Citér

20. marts 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Er jeg den eneste som har mit mel stående i pose, og aldrig har oplevet nogle dyr?

Anmeld Citér

21. marts 2022

Kastanje

CKJ skriver:

Er jeg den eneste som har mit mel stående i pose, og aldrig har oplevet nogle dyr?

Jeg har heller ikke dyr men drejer plastikposen og sætter klemme på. Hvis de står bare i deres egen pose har vi altid fået dyr. 

Anmeld Citér

21. marts 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
CKJ skriver:

Jeg har heller aldrig haft dyr i mit mel og det står også bare i pose

Anmeld Citér

21. marts 2022

Panther

Profilbillede for Panther

Ofte kommer dyrene også i økologiske varer, så folk der ikke køber meget økologi er mindre udsatte.

Anmeld Citér

21. marts 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Lillehjerte skriver:

Jeg har heller aldrig haft dyr i mit mel og det står også bare i pose

Ja, i melposen? 

Anmeld Citér

21. marts 2022

Anonym

Det lyder som pelsklanner eller lignende. Synes det lyder på nogle af svarene herinde at det bare er meget normalt at have, og det skal bare i bøtter, ellers kommer de igen.

Det er fordi klannere skal behandles af en skadedyrsbekæmper, det er IKKE noget der bare skal være normalt at have.

Lader man dem være, angriber de med tiden også stofmøbler og tøj 

Anmeld Citér

21. marts 2022

Konjac

Profilbillede for Konjac
Anonym skriver:

Det lyder som pelsklanner eller lignende. Synes det lyder på nogle af svarene herinde at det bare er meget normalt at have, og det skal bare i bøtter, ellers kommer de igen.

Det er fordi klannere skal behandles af en skadedyrsbekæmper, det er IKKE noget der bare skal være normalt at have.

Lader man dem være, angriber de med tiden også stofmøbler og tøj 

Tænker det er melmider hun har i melet.

Anmeld Citér

21. marts 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
CKJ skriver:

Jeg har heller aldrig set disse dyr i vores mel. Har hørt om dem flere gange, men de forekommer ikke hos os. Vi har mel i bøtter, men også mel stående i original emballage, både åbnet og uåbnet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.