Corona igen på 3 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i haft corona flere gange så tæt på hinanden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.403 visninger
10 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2022

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Min søn havde corona for ca 3 uger siden, heldigvis rimelig mildt. 1 dag med høj feber og 3 dage med ondt i halsen og hoste. Nu har han igen fået høj feber og hoste, det er selvfølgelig svært at sige om det er corona da en quicktest jo måske alligevel ville slå ud endnu fra sidste omgang. Men er det virkelig muligt at få en ny omgang corona så kort tid efter Har i eller jeres børn prøvet det???

Synes det er SÅ synd han skal være syg allerede og håber virkelig han hurtigt får det bedre. Er selv syg med corona på 13. Døgn så frygter også jeg får det oveni

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det er teoretisk muligt hvis det er anden variant. Men der er også andre ting i omløb. Vi havde alle corona start februar og i denne uge har barnet (og mange i klassen) haft en tur med feber, snot og hoste som tilsyneladende ikke er corona. 

Anmeld Citér

19. marts 2022

Ønskebaby2020

IenFart skriver:

Det er teoretisk muligt hvis det er anden variant. Men der er også andre ting i omløb. Vi havde alle corona start februar og i denne uge har barnet (og mange i klassen) haft en tur med feber, snot og hoste som tilsyneladende ikke er corona. 

Okay tak for dit svar, så regner jeg med det nok er det samme her. Pyha hvor er man efterhånden træt af sygdom  

Anmeld Citér

19. marts 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Quicktesten/selvtesten burde ikke kunne slå ud så lang tid efter, hvis du ser dette skema

https://images.app.goo.gl/wVWQMZms6jQ55X1b8

Så jeg ville nok lave en selvtest igen

Anmeld Citér

19. marts 2022

Ønskebaby2020

Septemberbarn2018 skriver:

Quicktesten/selvtesten burde ikke kunne slå ud så lang tid efter, hvis du ser dette skema

https://images.app.goo.gl/wVWQMZms6jQ55X1b8

Så jeg ville nok lave en selvtest igen

Okay tak det vidste jeg ikke

Anmeld Citér

19. marts 2022

Ønskebaby2020

Nå, fik afvide man først kan regne med positiv quick test efter 60 dage

Anmeld Citér

19. marts 2022

Anonym

Ønskebaby2020 skriver:

Min søn havde corona for ca 3 uger siden, heldigvis rimelig mildt. 1 dag med høj feber og 3 dage med ondt i halsen og hoste. Nu har han igen fået høj feber og hoste, det er selvfølgelig svært at sige om det er corona da en quicktest jo måske alligevel ville slå ud endnu fra sidste omgang. Men er det virkelig muligt at få en ny omgang corona så kort tid efter Har i eller jeres børn prøvet det???

Synes det er SÅ synd han skal være syg allerede og håber virkelig han hurtigt får det bedre. Er selv syg med corona på 13. Døgn så frygter også jeg får det oveni

Min søn fik det igen efter 5 uger. Han har haft testet negativ i mellemtiden, så jeg er helt sikker på at det var corona igen og ikke testen der slog ud fra sidst. 

Mega træls.

Anmeld Citér

19. marts 2022

Anonym

Ønskebaby2020 skriver:

Jeg havde corona 2 gange indenfor 2 måneder. 
Det kan også være almindelig feber han har.  Det er så meget i omløb lige nu.

Anmeld Citér

19. marts 2022

Anonym

Er på en skole, og kender til flere tilfælde der blev gensmittet efter en måned. Vi havde to varianter lige efter hinanden, så der var et par stykker der fik begge dele.

Men som en anden siger: Der kører noget influenza for tiden, så odds er jo at det er det han har..

Anmeld Citér

20. marts 2022

Ønskebaby2020

Tak for jeres svar! Han har det ihvertfald meget værre end sidst.  Igår feber, ondt i halsen og hoste. Idag meget højere feber og alt meget værre. Det er så synd for ham! Var ellers sikker på at han ville slippe nemmere anden gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.