Terrængående klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2022

Kis92

Profilbillede for Kis92

Hej alle ��

Jeg har brug for at hører om jeres erfaringer angående klapvogn. Jeg ønsker mig en terrængående klapvogn, min første tanke gik på en baby jogger, men jeg vil rigtig gerne have at barnet kan vende ind mod mig. Optimalt at man kan vende styret/sædet, så den både kan være forudvendt og bagudvendt.

Den skal være terrængående, da vi bor på landet, med dårlig grusvej og masser at skov tæt på.

Derudover ville drejehjul være skønt, som den også er handy når man skal ind til byen.

Jeg ved ikke om der findes en  klapvogn der opfylder alle min ønsker, men kom gerne med jeres erfaringer ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2022

Musemåtte

Super glad for dit opslag, da jeg har præcis de samme ønsker/terræn som dig
Jeg har selv kigget på emmaljunga Nxt60F, men har læst en del klager rundt omkring, så jeg er lidt tøvende, og så regner vi med at få nr 2 relativt hurtigt, så jeg er blevet lidt lun på, om det skal være den nye baby jogger city select 2.
Der kan sættes 2 sæder på, og så er baby joggers kvalitet bare
Ellers var der deres city select (til ét barn) som desværre er udgået. De kan dog ikke lægges fladt i sædet, men jeg har det helt ok med at de ligger i et ergo sæde, når de engang imellem tager en lur i klapvognen, hvis vi er på tur i weekenden

Anmeld Citér

18. marts 2022

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Jeg har en cybex balios S den kan vende begge veje og der er drejehjul det kan låses. Jeg kører også tit på grusvej med den 

Anmeld Citér

18. marts 2022

Kastanje

Kis92 skriver:

Hej alle ��

Jeg har brug for at hører om jeres erfaringer angående klapvogn. Jeg ønsker mig en terrængående klapvogn, min første tanke gik på en baby jogger, men jeg vil rigtig gerne have at barnet kan vende ind mod mig. Optimalt at man kan vende styret/sædet, så den både kan være forudvendt og bagudvendt.

Den skal være terrængående, da vi bor på landet, med dårlig grusvej og masser at skov tæt på.

Derudover ville drejehjul være skønt, som den også er handy når man skal ind til byen.

Jeg ved ikke om der findes en  klapvogn der opfylder alle min ønsker, men kom gerne med jeres erfaringer ��

Kort svar - nej. Drejehjul er elendige ifht. skov/ sten grus, grene osv. De er til gengæld fantastiske til by.

Du søger en up! Og en firhjulstrækker i en og samme bil. 

Anmeld Citér

18. marts 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg har købt 2. 
En med punkterfrie, faste hjul, god kvalitet og langt liggemål og en lille, der kan klappes helt sammen, har bevægelige hjul og klapvognsdel til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.