Anbefaling af KST behandler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. marts 2022

Farpaafarsel

Godaften med jer.

Vores mindste Arthur på 5 måneder, har fået konstateret fladt baghoved. Og desværre skævt på samme tid. Det har givet anledning til en del bekymring i det lille hjem.

Det korte af set lange er, at vi er blevet anbefalet KST behandling af venner og bekendte. Men måske nogen herinde har gode oplevelser med samme - og derved kan anbefale en behandler? Gerne i det midtjydske.  

Tak på forhånd.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Farpaafarsel skriver:

Godaften med jer.

Vores mindste Arthur på 5 måneder, har fået konstateret fladt baghoved. Og desværre skævt på samme tid. Det har givet anledning til en del bekymring i det lille hjem.

Det korte af set lange er, at vi er blevet anbefalet KST behandling af venner og bekendte. Men måske nogen herinde har gode oplevelser med samme - og derved kan anbefale en behandler? Gerne i det midtjydske.  

Tak på forhånd.  

Jeg har ikke selv erfaringer, men hører ofte de varmeste anbefalelinger af min tidligere kollega hér: https://nanamichelsen.dk

Hun befinder sig tæt på Silkeborg.
Om hun behandler babyer, ved jeg faktisk ikke, men jeg er helt sikker på, at hun kan anbefale jer en anden kompetent behandler, hvis hun ikke selv kan påtage sig opgaven. 

Anmeld Citér

18. marts 2022

Anonym

Min den første havde fladt baghovede i den ene side, vi var hos lægen, SP kiggede på det og en kiropraktor, men det var først da det var blevet rigtigt slemt at vi blev sendt på hospitalet til en børne fysioterapeut som sagde at det var et af de værste tilfælde hun havde set og hvis vi var kommet en måned senere skulle han have haft hjelm på

han var låst i den ene side af nakken og kunne derfor ikke dreje hovedet ordenligt så vi fik en masse øvelser. Det hjalp heldigvis hurtigt, men den dag i dag kan man stadigt se det på hans baghovedet hvis han har kort hår (han er 9 år) så jeg vil til hver en tid anbefale en fysioterapaut  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.