Råd søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2022

AnoMor

Kastanje skriver:

Tænkte der nok… og det giver nok kkke mening med makeupfjerne til vandfast makeup - der er olie i  øv

Det er så øv. For det er ikk en bluse man kan få mere.  Men må prøve mrs. Råd og bruge shampoo fra Rema.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mrs. skriver:

Jeg bruger Rema 1000s billige shampoo som pletfjerning  den tager alt fra rødvin og græs.. (og bruger den derfor af gode grunde ikke i håret men kun til pletter) 

hvis det er en genstridig plet, kommer jeg shampoo på pletten, skrubber/nulrer det let i hånden, og så en pose natten over og så i vaskemaskinen  

har endnu ikke oplevet noget den ikke har kunne fjerne. 

skal være den der er 4/500 ml og der står “Rema 1000” på. 

Ligger du det så til natten over?

Anmeld Citér

17. marts 2022

Mrs.

Love Angel skriver:

Ligger du det så til natten over?

Jep

Anmeld Citér

17. marts 2022

Mrs.

AnoMor skriver:

Virker det også selvom man allerede har haft vasket tøjet en gang med pletten på?

for så må jeg da helt sikkert forbi en rema1000 og prøve det

Ja jeg har nogengange forsøgt at vaske almindeligt og håbet pletten gik af uden større besvær. 
virker det ikke har jeg gnubbet pletten med den shampoo og så i en plastikpose natten over, det har altid taget det  

Anmeld Citér

17. marts 2022

AnoMor

Mrs. skriver:

Ja jeg har nogengange forsøgt at vaske almindeligt og håbet pletten gik af uden større besvær. 
virker det ikke har jeg gnubbet pletten med den shampoo og så i en plastikpose natten over, det har altid taget det  

Tak for rådet. Jeg vil en tur i Rema1000 i morgen og se om jeg er ligeså heldig så jeg kan bruge den igrn

Anmeld Citér

17. marts 2022

Love Angel

Mor til 4

Jep

Fedest tak det skal jeg prøve.   For kan ikke finde en måde at få græs pletter fra pigernes tøj

har du prøvet den på hvor der var tøjet med jord? 

Anmeld Citér

18. marts 2022

Konjac

Profilbillede for Konjac
Mrs. skriver:

Jeg bruger Rema 1000s billige shampoo som pletfjerning  den tager alt fra rødvin og græs.. (og bruger den derfor af gode grunde ikke i håret men kun til pletter) 

hvis det er en genstridig plet, kommer jeg shampoo på pletten, skrubber/nulrer det let i hånden, og så en pose natten over og så i vaskemaskinen  

har endnu ikke oplevet noget den ikke har kunne fjerne. 

skal være den der er 4/500 ml og der står “Rema 1000” på. 

Så kan jeg bedre forstå, hvorfor mit hår blev ekstrem tørt af den

Anmeld Citér

18. marts 2022

Mrs.

Love Angel skriver:

Fedest tak det skal jeg prøve.   For kan ikke finde en måde at få græs pletter fra pigernes tøj

har du prøvet den på hvor der var tøjet med jord? 

Jep - min dreng kører meget atv = jord/mudder ALLE VEGNE…  og det har den altid klaret

Anmeld Citér

18. marts 2022

Mrs.

Konjac skriver:

Så kan jeg bedre forstå, hvorfor mit hår blev ekstrem tørt af den

Hehe ja, jeg fik tippet af en veninde for nogen år tilbage og tænkte det lød mærkeligt for en shampoo.. men da jeg så effekten på pletter tænkte jeg også at den bestemt ikke skulle i mit hår så

Anmeld Citér

18. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
Mrs. skriver:

Jep - min dreng kører meget atv = jord/mudder ALLE VEGNE…  og det har den altid klaret

Okay. Tak for svarene og råd.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.