Undskyld på forhånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.267 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. marts 2022

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

På forhånd undskyld for dette “tabu” emne, sagen er den at jeg har hørt om flere med tynd mave op til fødsel? Har i der har født oplevet dette og i så fald, hvor længe stod det på inden fødsel?

tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2022

Anonym

Ja de sidste måneder, men nok ikke pga snarlig fødslen, men mere stærk pres på tarmene

Anmeld Citér

17. marts 2022

B&J

Den første nej der oplevede jeg ikke tynd mave men da jeg fik veer brækkede jeg mig i en kæmpe stråle ud over hele stuen

anden gang fik jeg tynd mave i de sidste 2 dage inden jeg fødte 

Anmeld Citér

17. marts 2022

Enmere20

Jeg er pt 37+2 og hele sidste uge havde jeg tynd mave, så jeg troede også der var noget på vej  nu er det tilbage til normalen og har ikke umiddelbart tegn på fødsel  

Anmeld Citér

17. marts 2022

Anonym

Først da veer var startet - lige i starten

Anmeld Citér

17. marts 2022

Baby17

Anonym skriver:

Hej alle sammen

På forhånd undskyld for dette “tabu” emne, sagen er den at jeg har hørt om flere med tynd mave op til fødsel? Har i der har født oplevet dette og i så fald, hvor længe stod det på inden fødsel?

tak på forhånd 

Jeg havde selv dårlig mave aftenen inden min fødsel begyndte om natten/tidlig morgen...

Jeg kiggede dog lige en ekstra gang på overskriften, for jeg troede simpelthen at du spurgte efter kvinder som har fået flad mave inden de gik i fødsel og det har jeg alligevel ikke hørt om før

Anmeld Citér

17. marts 2022

Anonym trådstarter

Baby17 skriver:

Jeg havde selv dårlig mave aftenen inden min fødsel begyndte om natten/tidlig morgen...

Jeg kiggede dog lige en ekstra gang på overskriften, for jeg troede simpelthen at du spurgte efter kvinder som har fået flad mave inden de gik i fødsel og det har jeg alligevel ikke hørt om før

Hahaha, ville også undre mig en del ��

Anmeld Citér

17. marts 2022

Anonym

Ved første fødsel oplevede jeg det ikke. Anden fødsel kom det lige inden presseveerne og tredje fødsel kom det inden veerne startede

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.