Pludselig kunne jeg ikke holde rejsningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2022

Anonym trådstarter

DagGry skriver:

Jeg er kvinde, og jeg ville bestemt ikke se det som en dealbreaker, hvis en mand havde problemer med rejsningen, som du beskriver det. 

Så hvis du er den rette for hende og omvendt, så ville jeg være helt rolig. Det er værre i dit hoved, end det i virkeligheden er. 

Tusinde tak for svar og støtte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2022

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Min mand havde problemer med rejsningen det første år, vi var sammen. For ham hænger det sammen med nervøsitet: han ville  gerne gøre mig glad. Vi fandt ud af det sammen og nød hinanden på andre måder.

Her 11 år senere er vi stadig sammen med et fantastisk sexliv, der er baseret på kommunikation og tillid

Fantastisk svar...tusinde tak

Anmeld Citér

16. marts 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg kan ikke sige noget der ikk allerede er skrevet tror jeg. For som de andre skriver. Så er det ganske naturligt og hænger ofte sammen med nervøsitet eller underbevidst præstationsangst.  

og det er intet galt i at tilfredsstille sig selv flere gange om dagen. Der er først noget galt med det hvis man foretrækker selvtilfredsstillede fremfor sin partner på daglig basis vil jeg mene.

Tak for støtte og opbakning. Det er meget værdsat

Anmeld Citér

16. marts 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Da min kæreste og jeg var sammen første gang, mistede han også rejsningen og kunne bare ikke få det til at fungere. Det var en skide svær situation, for jeg følte lidt om det var mig der ikke var god nok. Men samtidig vidste jeg også at det var rigtig svært for ham så prøvede at skubbe mit ego til side og forsikre ham om at det var ok. Hans problemer skyldtes dårlig selvtillid og at det var lidt tid siden ham havde været sammen med en. Siden du ikke har problemer når du onanerer, så tænker jeg at det nok også er noget psykisk der spiller ind. Måske betyder hun noget særligt og det stressede dig?

Ved godt det er nemmere sagt en gjort, men prøv om du kan slappe af og lade være med at lade det gå dig for meget på. Og husk at du ikke er alene. De fleste mænd har prøvet på et eller andet tidspunkt at "udstyret" svigter. Det betyder ikke at man er mindre mand  

Tak for gode overvejelser. Jeg tror faktisk, at det kan have noget med at gøre, at hun betyder noget for mig. Godt tænkt!! Det var pænt af dig. Tusinde tak

Anmeld Citér

16. marts 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej - faktisk er det for mig næsten modsat. Der hvor manden ved første sextur ikke har kunne holde rejsningen, er det jo fordi jeg har tændt ham for meget. Er sket to gange. Tager det lidt som en kompliment .

Det har ingen betydning, og det er ikke fordi jeg forsøger at stryge dig med hårene. Jeg har lige haft  kobberbryllup med min mand der første gang måtte opgive halvvejs. Kvinder er ikke så overfladiske
Vi har et dejligt sexliv i dag. 

Ha en god anden date

Hvor er du sød. Tusinde tak for svar

Anmeld Citér

17. marts 2022

Anonym

Det er nu ret normalt. De fleste mænd jeg har været sammen med, har haft rejsningsproblemer de første par gange. De er for meget i hovedet i stedet for kroppen og tvinger sig selv for meget hvilket skaber den modsatte effekt.

mindfulness, meditation og andre aktiviteter hvor du slapper af, kommer ud af hovedet, kan tit hjælpe :-) 

iøvrigt er jeg ligeglad og det påvirker ikke mine følelser for ham. 

Anmeld Citér

17. marts 2022

Milla1992

Det er sket for flere af de mænd jeg har været sammen med og jeg har aldrig troet at det handlede om mig. De har enten været for fulde, spændte, tændte, nervøse eller en kombination. Har det ændret min opfattelse af dem? Ikke specielt. Har de fleste fået en chance mere? Ja, og hvis ikke, så skyldtes det ikke den slatne penis.

Anmeld Citér

17. marts 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er nu ret normalt. De fleste mænd jeg har været sammen med, har haft rejsningsproblemer de første par gange. De er for meget i hovedet i stedet for kroppen og tvinger sig selv for meget hvilket skaber den modsatte effekt.

mindfulness, meditation og andre aktiviteter hvor du slapper af, kommer ud af hovedet, kan tit hjælpe :-) 

iøvrigt er jeg ligeglad og det påvirker ikke mine følelser for ham. 

Tak for svar. Jeg har downloadet en mindfulnessapp og vil gå i gang med dette. Det var sødt af dig at svare

Anmeld Citér

17. marts 2022

Anonym trådstarter

Milla1992 skriver:

Det er sket for flere af de mænd jeg har været sammen med og jeg har aldrig troet at det handlede om mig. De har enten været for fulde, spændte, tændte, nervøse eller en kombination. Har det ændret min opfattelse af dem? Ikke specielt. Har de fleste fået en chance mere? Ja, og hvis ikke, så skyldtes det ikke den slatne penis.

Tak for det

Anmeld Citér

18. marts 2022

desoka9276

Om det er en turn off kommer an på hvordan manden håndterer det. Om det er en dealbreaker kommer an på om det sker hver gang. 

Er det ikke lidt voldsomt at onanere flere gange om dagen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.