Brunt udflåd uge 8?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. marts 2022

Anonym trådstarter

Så sidder jeg her og stortuder

Havde en lille klat brunt udflåd her til morgen. Det kom med en ordentlig omgang udflåd. 
Har så mange mens lignende smerter. 

Er bange for jeg er ved at miste? 

Går ind i uge 9 i morgen og vi så  blink for et par uger siden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi

Det prøvede jeg også . Var SÅ bekymret og købte en trygheds scanning og alt var fint. Med mængden du beskriver ville jeg ikke bekymre mig. Det er garanteret bare lidt gl. blod fra slimhinderne, som jo er ekstra sarte lige pt. Jeg er lige gået ind i uge 23 og alt er ok her

Anmeld Citér

16. marts 2022

Anonym trådstarter

Sessi skriver:

Det prøvede jeg også . Var SÅ bekymret og købte en trygheds scanning og alt var fint. Med mængden du beskriver ville jeg ikke bekymre mig. Det er garanteret bare lidt gl. blod fra slimhinderne, som jo er ekstra sarte lige pt. Jeg er lige gået ind i uge 23 og alt er ok her

Tak for dit svar. Jeg ender nok også med en scanning for at tjekke alt er ok - de kan vel også se hvis det fx bare er gammelt blod der kommer ud

Anmeld Citér

16. marts 2022

Anonym

Jeg har prøvet det to gange i denne graviditet og alt har været så fint jeg var også helt ødelagt da jeg så det 

Anmeld Citér

16. marts 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har prøvet det to gange i denne graviditet og alt har været så fint jeg var også helt ødelagt da jeg så det 

Var det også bare en klat brun udflåd ? 

Anmeld Citér

16. marts 2022

Anonym

Anonym skriver:

Var det også bare en klat brun udflåd ? 

Nej der var meget brunt udflåd, og jeg blødte i søndags det er jeg dog lidt nervøs over men vi skal til nakkefold i dag så håber ikke at det var noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.