Kinesisk kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Passede den kinesiske kalender på dig?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.097 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. marts 2022

Anonym trådstarter

Hej de damer

har i oplevet at den kinesiske kalender har passet på jer? Den jeg har fundet regner ud fra ens kinesiske alder (din alm alder +1 år - jeg kigger på årstal)

jeg ved godt at en måned da nok ikke kan biologisk bestemme køn på et barn.. nu er jeg bare nysgerrig

det indsatte billede er for år 2022 udregningen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2022

Anonym

Passede ikke her. Ved nogen af mine børn.  

Jeg har engang fået lagt horoskop af en professionel. Horoskopet er enig med den kinesiske kalender. 

Efter horoskop og kinesisk kalender skulle jeg havde 2 drenge. 
Jeg har to piger :-) 

Anmeld Citér

15. marts 2022

B&J

Vores dreng skulle være en pige og vores pige skulle være en dreng men jo jo vi fik da en af hver

Anmeld Citér

16. marts 2022

lineog4

Til trods for sådqn en kalender jo hsr en rimelig god sandsynlighed for at ramme rigtigt nemlig 5å%, så har den med alle mine 4 børn ramt 100% forkert - det er alligevel også en bedrift

Anmeld Citér

16. marts 2022

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Til trods for sådqn en kalender jo hsr en rimelig god sandsynlighed for at ramme rigtigt nemlig 5å%, så har den med alle mine 4 børn ramt 100% forkert - det er alligevel også en bedrift

Haha det var da imponerende

Anmeld Citér

18. marts 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Den har passet på alle mine 3

Anmeld Citér

19. marts 2022

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Er det bare mig eller passer årstal ikke til ens alder?

Jeg er gået efter årstallet og kalenderen passer med min store pige men ikke på mini i maven 

Anmeld Citér

19. marts 2022

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Er det bare mig eller passer årstal ikke til ens alder?

Jeg er gået efter årstallet og kalenderen passer med min store pige men ikke på mini i maven 

Haha ved ikke om du har læst hvad jeg har skrevet.. din kinesiske alder er din faktiske alder +1år, så det helt korrekt at kigge på fødselsår.. 

det billede der er sat ind er kun for i år.. altså 2022, derfor tænker jeg ikke mange kan sige om præcis denne passer..

Anmeld Citér

19. marts 2022

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Haha ved ikke om du har læst hvad jeg har skrevet.. din kinesiske alder er din faktiske alder +1år, så det helt korrekt at kigge på fødselsår.. 

det billede der er sat ind er kun for i år.. altså 2022, derfor tænker jeg ikke mange kan sige om præcis denne passer..

Nej det gjorde jeg tydeligvis ikke Men godt med en forklaring. Har dog ikke stemt da det er 50/50 i mit tilfælde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.