[citat][f][småt]Jannie Danielsen skriver:[/småt][/f]
Ja, her på frederiksberg ved vi endnu ikke så meget, hvilket er enormt frustrende. Jeg ved at vi er strejke ramt fra i morgen, men vi ved endnu ikke hvilke børn der kan passes, og i hviket omfang. De har et udspil om at den 1 uge er det de børn fra d 1 - 10 der kan passes, ect de følgende uger. dvs at som udspillet er nu vil Mathine kunne passes i næste uge.
Personligt rammer det ikke mig så meget, da jeg jo er sygmeldt. Men det bliver jo hårdt at have hende hjemme, men jeg skal nok klare det. hun er jo ikke den eneste der er hjemme, og derved kan vi jo tage på LP og lege med de andre børn. Men min exmand arbejder jo, og vil slf meget gerne vide noget. Da han jo er selvstændig og skal skaffe pasning til Mathine. Jeg ville jo grene hjælpe ham men Mathine hat meget svært ved at klare de skift mellem ham og jeg og hun ved jo lige præsis hvor mange gange hun skal sove hos hvre af os inden hun skal hjem til den anden.
Jeg har dog lovet en af forældrene fra VS at passe hendes datter i morgen da hun skal til eksamen. Og hun skal bestemt ikke stå uden pasningsmuligheder.
Kh Jannie[/citat]
Ja vi må hjælpe hinanden... Jeg får også Mikkel's veninde her hjem i morgen tidlig så jeg kan aflevere dem i skole 8.30 og så hente dem igen 13.15 og det samme torsdag .... jeg er spændt på hvor længe det her kommer til at stå på, jeg har jo samtaler med mine nye børn og forældre og besøg i legestue i næste uge, så jeg må da indrømme jeg ville være ked af at starte op med strejkende kollegaer !!! :S
Mille og Mads holder fri ind til det hele køre normalt igen...
Hvordan har du det ellers Jannie ? Håber alt går godt..(H)
Knus Pia
Anmeld