Strejke og børnepasning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. april 2008

Honningblomst

Hvordan ser det ud hos jer...bliver I også ramt?
I Bertrams børnehave har jeg lige læst, at der kun er åbent fra 6.30-14 hver dag, Heldigvis kunne det ikke passe bedre her med tider og skole, så intet problem.
Hvordan ser det ud hos jer..??
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Doktor Doolittle

Foreløbig holder de åbent. Børnehaven regner dog med at strejke på et tidspunkt, de ved bare ikke helt hvornår endnu. Jeg læste på FOAS hjemmeside i dag at pædagogmedhjælperne strejker, i al fald i København. Det betyder, at et vist antal børn i alle institutioner i Københavns området vil få besked på først at vise sig efter strejken er overstået. Det er jo bare super! Michael skal på kongres næste uge og jeg er jo læge og har fra hospitalets side fået at vide, at jeg endda kan blive kaldt ekstra ind fordi sygeplejerskerne også strejker :'( GYS jeg håber ikke det bliver alt for slemt. Knus Tina

Anmeld

14. april 2008

H+S Skjolgborg.

mine børns holder ikke strejke det er korsør min søn går og dalmose min datter går.

Anmeld

14. april 2008

Rasmine

Strejker de i Viborg?
-Hvor ser I hvor de strejker?

Anmeld

14. april 2008

Christinahr

I vores vuggestue går det ud over børnehave børnene. Kommune har vedtaget det er de ældste det skal gå ud over ((?)) mystisk.... Men rigtig lækkert for mig der så kan afl i vuggestue
:P

Anmeld

14. april 2008

Pia.

Her holder de åbent for 08.30-15.30 og har bedt de forældre som har muligheden om at finde andre pasningsmuligheder... så de har åbent, men ikke 100%

KNUS

Anmeld

15. april 2008

Munder