Plukveer ved sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
6 svar
1 synes godt om
14. marts 2022

Anonym trådstarter

Kære alle 

Jeg oplever simpelthen så mange plukveer og smerter i maven efter sex, jeg er i uge 27. Jeg kan mærke at det bekymrer mig og jeg på ingen måde har lyst til sex. Jeg læser dog alle steder at sex i graviditeten er fuldstændig ufarligt….

Jeg skal snart til jordemoder igen og vil selvfølgelig vende det med hende også, men det kunne være nogen herinde vidste lidt mere om det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2022

B&J

Det er helt alm ingen bekymringer og slet også meget mere hvis man får en orgasme 

Anmeld Citér

14. marts 2022

fehår

Det er helt almindeligt. Jeg er gravid for tredje gang og har alle gange fået plukveer efter sex, nogle gange i en halv time til en time. Det er ganske ufarligt. Sex er sundt

Anmeld Citér

14. marts 2022

Anonym trådstarter

Jeg oplevede det ikke i min sidste graviditet og har et par tab med o bagagen, så blev helt nervøs! 

Anmeld Citér

14. marts 2022

fehår

Anonym skriver:

Jeg oplevede det ikke i min sidste graviditet og har et par tab med o bagagen, så blev helt nervøs! 

Plukveer starter ofte tidligere og kan være mere intense i senere graviditeter!

Anmeld Citér

14. marts 2022

B&J

Anonym skriver:

Min søn havde jeg heller ingen plukveer overhovede værken ved sex eller gå ture eller arbejde ja men vores lille pige ja der kom de hoppende ind over

Anmeld Citér

14. marts 2022

Agma

Profilbillede for Agma

Plukkeveer er ok, men der skal helst ikke være deciderede smerter. Jeg ville nok ringe til læge/jordemoder og spørge hvordan jeg skulle forholde mig til det. Generelt skal man jo lytte til sin krop så hvis den reagerer med smerter er det nok fordi du skal undlade det der medføre smerterne eller tilpasse det så de ikke opstår. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.