Jeg har ikke haft regelmæssig menstruation siden oktober og jeg har derfor testet hver måned siden, når min menstruation “burde” være kommet og de har alle været negative uden den mindste tvivl. Det var også tilfældet, da jeg testede 9. Marts med en tidlig test. Jeg tænkte den var reel nok, da det var dagen før forventet menstruation.
Jeg har også døjet med nogle vilde menstruationslignende kramper siden fredag, så jeg tænkte jo at min menstruation jo nok bare var meget forsinket endnu en gang. Det skal også siges at jeg i fortiden har døjet med uforklarlige kramper i underlivet, særligt om natten, så jeg tænkte ikke vildt meget over det.
I løbet af weekenden tænkte jeg at jeg måske skulle tage endnu en test bare lige for at være sikker, så da en indviet veninde spurgte om jeg kunne være gravid pga at jeg har en lyst til smeltet ost, så tog jeg altså en test.
OG DER ER TO STREGER! 
Nu venter jeg så bare på at min kæreste kommer hjem fra arbejde, så han kan få det at vide. Personligt forstår jeg det stadig ikke rigtig, jeg havde jo regnet med at den var negativ 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér