Hcg 4+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2022

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 4+2 efter oplægning af fryseæg efter icsi. Har fået taget bp i dag som viste 135. Klinikken sagde tillykke og at de ikke behøvede flere bp da de bare vil have den over 100. 

Men jeg synes det lyder lavt? Jeg havde en sa i december hvor tallet lød på 293 også 4+2. 

Men omvendt var tallet med min søn 150 ca 4+1, så jeg ved jo godt at et højere tal ikke er lig med blivende graviditet. 

Men jeg synes det er underligt at på min g-test i morges var teststregen næsten lige så tydelig som kontrolstregen, og at mit tal så ikke er højere

Vil bare gerne lige bekræftes i at det er ok. Man bliver jo bare nemt bekymret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Det er så fint et tal, nyd du er gravid og se om du kan lægge bekymringerne væk (selvom jeg godt ved det er svært den første tid)

Anmeld Citér

14. marts 2022

Anonym trådstarter

Mette Larsen skriver:

Det er så fint et tal, nyd du er gravid og se om du kan lægge bekymringerne væk (selvom jeg godt ved det er svært den første tid)

Tak for din besked

Som sagt var min egen test i morges bragende positiv. Min mand sagde "Nu kan den da ikke blive tydeligere?" Så hvis jeg var helt normalt øko- gravid havde jeg jo bare tænkt at alt var i den skønneste orden. Men når der kommer et tal på, kan man jo ikke lade være at sammenligne

Anmeld Citér

14. marts 2022

Anonym

Kan ikke svare dig på hvorfor din test bliver meget positiv hvis hcg ikke er meget højt, men kan fortælle at ved min seneste graviditet var mit hcg kun på 50 da jeg var 4+2, og alt var helt fint. Så et lavt tal behøver ikke betyde at noget er galt.

Held og lykke med graviditeten

Anmeld Citér

14. marts 2022

Mrs.

Da jeg var omkring uge 4 var mit Hcg 77. 
jeg er knap uge 30 nu og venter en sund og rask pige  

så det er helt fint dit tal

Anmeld Citér

14. marts 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar Det beroliger lidt. Har I også været i behandling? Kan et fryseæg være lidt langsommere om at udvikle sig? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.