Gravid, Corona og ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2022

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i andet trimester og har Corona. Symptomer er tilstoppet næse, hovedpine, hoste, ømhed i kroppen og træthed. Men det værste er, at mit humør er helt nede i kulkælderen. Jeg føler mig tåget og har svært ved at tænke ret langt, og samtidig har jeg en masse arbejds- og studieopgaver, som jeg kommer bagud med under min sygdom. 

Jeg græder flere gange dagligt og er bare generelt ked af det og presset. Jeg synes ikke, jeg ellers har haft det sådan her under min graviditet.

Når jeg søger på nettet, er "nedtrykthed" åbenbart et symptom på omikron. Er der andre her, som har haft det sådan, gravid eller ej? Og blev det bedre?

Og hvis I har gode råd til at få det bedre, må I selvfølgelig også meget gerne komme med dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Har ikke noget råd, men det tager tid. Koncentrationsbesvær, udmattethed etc kan man døje med længe. 3 uger for mit vedkommende. Og du er gravid oven i så hormonerne og følelserne sidder ude på tøjet.

Jeg er stadig træt og har hovedpine her en måned efter. Men det går da fremad.

Du kan ikke fremtvinge energi der ikke er der, men finde fred med det for det skal nok gå over. Og så må du prioritere din tid. Jo mere frustreret du bliver jo mindre får du fra hånden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.