Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.061 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2022

Anonym trådstarter

Hvilken form for barnevogn ville i vælge..? Med drejehjul eller 4 faste..? 
kommer en del i gader med brosten og i skov og grusveje.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2022

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg ville vælge fastehjul. Synes drejehjul er mere til småture eller shopping. Faste hjul er godt til terræn og lange ture ��

Anmeld Citér

13. marts 2022

Anonym trådstarter

123nn skriver:

Jeg ville vælge fastehjul. Synes drejehjul er mere til småture eller shopping. Faste hjul er godt til terræn og lange ture ��

Okay super tak.. syntes bare de ser så fede ud med dreje hjul.. men træls hvis det er noget hø at køre med.. 

Anmeld Citér

14. marts 2022

Mrs.

Vi har købt en med faste hjul vi vil bruge i haven og på gå ture (vi går meget tur i naturen). Og så har vi købt en kombivogn med lille barnevognsdel, klapvognsdel og autostol der kan klikkes på stellet også (m drejehjul) til når vi skal ud og køre. Det er bare blevet lagt ud i bilen med det samme. Det fylder minimalt, og er praktisk når vi ofte kører langt. 

Anmeld Citér

14. marts 2022

Anonym

Jeg har haft begge og vil stærkt anbefale dig at købe en med drejehjul.

En barnevogn med faste hjul skal man dreje manuelt og i mit tilfælde gav det mig ondt i både arme og ryg. Drejehjul er langt nemmere at have med at gøre og man kan på de fleste vogne låse dem fast når man f.eks. går en tur i skoven.

Anmeld Citér

14. marts 2022

Anonym

Når du skal køre de steder du beskriver vil jeg vælge en barnevogn med faste hjul ��

Anmeld Citér

14. marts 2022

Musemåtte

Jeg bor på en gård med masser af grus, grusvej med huller - og jeg har købt en Odder Vida. Man kan altid låse forhjulene, ved behov. 
Personligt får jeg PIP af, at skulle trykke ned i en vogn med faste hjul, hver gang jeg skal om det mindste hjørne.. 

Anmeld Citér

14. marts 2022

Anonym

Jeg har haft begge slags og har brugt dem begge i både bymiljøet og landmiljøet det vil sige både i fast terræn ujævnt terræn den   jeg har været glad for er den med fastehjul da jeg synes den var nemmest og   styrer den   med drejehjul den synes jeg var svært at for let af køre   med   er svære at styre som   på ujævnt fortov ( som de fleste fortov er hvor vi bor)   og synes den blev mange tungt at køre med når jeg låst forhjulene.

Anmeld Citér

14. marts 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Faste hjul til det du beskriver, kan anbefale en Odder ... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.