Kære du ❤
Jeg har blødt i to ud af 3 graviditeter uden at miste.
1. Gang skete det lige efter nakkefold, vistnok i uge 13. Det føltes som om jeg tissede en halv liter, men det var rent blod. Ødelagde både en stol bukser og underbukser fordi det var gennemblødt. Meget voldsom oplevelse. Men ligesom dig var det tyndt blod uden klumper og uden smerter. Den graviditet er nu et dejligt barn på 6 år. Havde ikke yderligere blødning end det og ingen forklaring på blødning.
Tredje graviditet har jeg haft to af sådanne episoder i uge 6 og 7 + adskillige pletblødninger både lyst mørkt og brun. Alle scanninger har set fine ud og jeg er nu snart halvvejs ❤ Denne gang kunne vi få svar at det var en blodansamling i livmoderen det blødte fra. Ved nakkefoldsscanning var den endelig gået i sig selv
Jeg har flere veninder der har haft blødt på samme måde, en gjorde det sågar hele graviditeten. De der har mistet har alle blødt med store klumper og mange smerter. Kan godt forstå du er bekymret, men sandsynligheden for at alt er fint er størst, særligt når du har haft en fin scanning for nylig 
Og er enig i at du skal ringe til lægevagten, man skal altid søge hjælp ved blødning 
Anmeld
Citér