Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.616 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2022

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 12+0 og jeg vågnede op til at jeg bløder, jeg har ikke smerter eller bløder klumper som jeg har gjort de andre gange jeg har mistet. Vi har mistet to graviditer og den her har taget 2 år at opnå, jeg er så bange for at det er ved at ske igen og jeg kan ikke være i mig selv af bekymring vi var til scanning i tirsdags hvor alt så fint ud og vi skal til nakkefold på onsdag. Jeg ved ikke hvor jeg vil hen med det her opslag, men jeg har bare brug for at komme ud med det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2022

fehår

Anonym skriver:

Jeg er i dag 12+0 og jeg vågnede op til at jeg bløder, jeg har ikke smerter eller bløder klumper som jeg har gjort de andre gange jeg har mistet. Vi har mistet to graviditer og den her har taget 2 år at opnå, jeg er så bange for at det er ved at ske igen og jeg kan ikke være i mig selv af bekymring vi var til scanning i tirsdags hvor alt så fint ud og vi skal til nakkefold på onsdag. Jeg ved ikke hvor jeg vil hen med det her opslag, men jeg har bare brug for at komme ud med det

For en sikkerheds skyld ville jeg ringe til lægevagten. Jeg blødte i uge 11 denne graviditet og ringede til lægevagten, sikker på, de ville afvise mig og sige, de ikke kunne gøre til eller fra. I stedet kom jeg ind og blev grundigt undersøgt og scannet, også fordi jeg ligesom dig havde mistet før.

Baby havde det fint, og jeg er nu i uge 22. 

Anmeld Citér

13. marts 2022

Anonym

Kære du ❤

Jeg har blødt i to ud af 3 graviditeter uden at miste.

1. Gang skete det lige efter nakkefold, vistnok i uge 13. Det føltes som om jeg tissede en halv liter, men det var rent blod. Ødelagde både en stol bukser og underbukser fordi det var gennemblødt. Meget voldsom oplevelse. Men ligesom dig var det tyndt blod uden klumper og uden smerter. Den graviditet er nu et dejligt barn på 6 år. Havde ikke yderligere blødning end det og ingen forklaring på blødning.

Tredje graviditet har jeg haft to af sådanne episoder i uge 6 og 7 + adskillige pletblødninger både lyst mørkt og brun. Alle scanninger har set fine ud og jeg er nu snart halvvejs ❤ Denne gang kunne vi få svar at det var en blodansamling i livmoderen  det blødte fra. Ved nakkefoldsscanning var den endelig gået i sig selv

Jeg har flere veninder der har haft blødt på samme måde, en gjorde det sågar hele graviditeten. De der har mistet har alle blødt med store klumper og mange smerter.  Kan godt forstå du er bekymret, men sandsynligheden for at alt er fint er størst, særligt når du har haft en fin scanning for nylig

Og er enig i at du skal ringe til lægevagten, man skal altid søge hjælp ved blødning

Anmeld Citér

13. marts 2022

Mrs.

Ring til lægevagten og bliv tjekket  krydser fingre for alt er okay og de kan tage dig ind hurtigt og give dig lidt ro i sindet

Anmeld Citér

13. marts 2022

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres beskeder, jeg er på arbejde lige nu og der er ingen mulighed for at jeg kan blive afløst og komme hjem så jeg må ringe når jeg har fri til lægevagten ❤️

Anmeld Citér

13. marts 2022

Anonym trådstarter

Jeg har snakket med lægevagten og de ville ikke se mig fordi jeg ikke har smerter og kraftige blødninger, jeg har fået tidligere fri fra arbejde og fået fri i morgen så jeg kan få ro. Vi venter nok med scanningen til nakkefold på onsdag ������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.