Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
14 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2022

AnoAno

Hejse alle sammen.

jeg bruger ikke facebook længere efter den er blevet hacket for ca 1 år siden. Alle mine billeder af mig og mine børn osv var på denne profil. Jeg har gjort alt for at komme ind på den uden held. Skrev også til facebook og sendte mit ID men der intet hjælp at hente. Da den dengang blev hacket bedte jeg folk om at anmelde den. Igen uden held. Nu har min veninde lige opdaget at den stadig er i brug og denne person ligger mine billeder op som er gamle og lå på min profil.

det vildt grænseoverskridende og jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal stille op. Denne person har ændret alle mine personlige oplysning som at skifte min mail osv.

hvad skal jeg gøre? 

Kan mærke det påvirker mig psykisk og politiet gøre intet.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2022

Anonym

Hyr en hacker. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

AnoAno

Anonym skriver:

Hyr en hacker. 

100 procent gjort det hvis jeg kendte en. Ved du hvordan jeg kan få fat på såden en? 

Anmeld Citér

12. marts 2022

Mrs.

Kontakt politiet igen, og gør opmærksom på problemet. Derudover har nogen forsikringer noget hjælp i tilfælde af identitetstyveri 

Anmeld Citér

12. marts 2022

AnoAno

Mrs. skriver:

Kontakt politiet igen, og gør opmærksom på problemet. Derudover har nogen forsikringer noget hjælp i tilfælde af identitetstyveri 

Hvilke forsikringer dækker? 

Jeg har lavet to anmeldelser til politiet og har været oppe på politi st en gang og de siger jeg nok skal høre fra dem. Det virker ikke til de tager mig alvorlig. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

Mrs.

AnoAno skriver:

Jeg har lavet to anmeldelser til politiet og har været oppe på politi st en gang og de siger jeg nok skal høre fra dem. Det virker ikke til de tager mig alvorlig. 

Så må du kontakte dem igen. Ved godt det er frusterende og ikke okay, men politiet er presset og man må som borger med en nedprioriteret sag selv presse på (har været samme sted i forhold til et indbrud vi havde i hjemmet).. det er bare at blive ved. Om du så vælger at ringe 1 gang om ugen, til sidst gør de noget. 

mht forsikring er det noget du allerede skal have, man kan ikke få forsikring når skaden er sket  tjek din indbo mm og se om du er dækket. 

ellers kan du ringe til Digitaliseringsstyrelsens hotline på 33980098 og få gratis rådgivning om hvad du skal gøre. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

olan

Prøv at kontakt Facebook via e-mail:

abuse@facebook.com
privacy@facebook.com

Eller brug nedestående link og vælg valgmulighederne:

- Facebook
- How can I get support for a privacy issue from the Data Protection Officer?
- No
- My enquiry description is not listed here

Angiv derefter en detaljeret beskrivelse af det problem du rapporterer.

https://www.facebook.com/help/contact/540977946302970

Held og lykke.

Anmeld Citér

12. marts 2022

olan

Det ville være en god idé at få din veninde til at sende dig screenshots af profilen, så du har bevis på identitetstyveri, hvis du vælger at gå til politiet igen.

Hvordan har hackeren kunne skifte din e-mail adresse og nummer til profilen? Er der nogen, der har adgang til din e-mail/telefon, og derved har kunnet godkende ændringerne?

Anmeld Citér

12. marts 2022

AnoAno

olan skriver:

Det ville være en god idé at få din veninde til at sende dig screenshots af profilen, så du har bevis på identitetstyveri, hvis du vælger at gå til politiet igen.

Hvordan har hackeren kunne skifte din e-mail adresse og nummer til profilen? Er der nogen, der har adgang til din e-mail/telefon, og derved har kunnet godkende ændringerne?

Jeg har fået scrennshot.

min mail kan jeg heller ikke komme ind på. Så vedkommende har nok hacket min mail først, jeg brugte kun mail intet telefon nr.

Anmeld Citér

12. marts 2022

AnoAno

Mrs. skriver:

Så må du kontakte dem igen. Ved godt det er frusterende og ikke okay, men politiet er presset og man må som borger med en nedprioriteret sag selv presse på (har været samme sted i forhold til et indbrud vi havde i hjemmet).. det er bare at blive ved. Om du så vælger at ringe 1 gang om ugen, til sidst gør de noget. 

mht forsikring er det noget du allerede skal have, man kan ikke få forsikring når skaden er sket  tjek din indbo mm og se om du er dækket. 

ellers kan du ringe til Digitaliseringsstyrelsens hotline på 33980098 og få gratis rådgivning om hvad du skal gøre. 

Min mand børn og jeg har skade forsikring og indbo. Må ringe og høre dem ad. Ved godt politiet har en masse andre sager som vægter højre end min men min første anmeldelse er fra januar 2021. Jeg kontakte dem igen på mandag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.