Gravid for Tredje gang og tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2022

Mommy88

Love Angel skriver:

Ej nej det ikke sådan. 4-5 osv er også velkommen. Det er ikke kun gravid for tredje gang. Spurgte bare nyskerrig om du er 3 gangs. Men er der også forskel på tredje og fjerde gang om hvor hurtig man vokser?

Jeg er vokset betydeligere hurtigere denne gang.

Jeg ejer træningsbukser og et par enkelte jeans. Men går nok i bukser - 1-2 gange om året. Er helt klart en kjole pige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mommy88 skriver:

Jeg er vokset betydeligere hurtigere denne gang.

Jeg ejer træningsbukser og et par enkelte jeans. Men går nok i bukser - 1-2 gange om året. Er helt klart en kjole pige

Hold da op. Troede serøst ikke at der er forskel hvordan man vokser i forhold til fra 3 gang og 4 gang. Det er godt nok vildt. 

og okay har du så strømpebukser på når det er vinter når nu du går næsten kun i kjole?

Anmeld Citér

10. marts 2022

Mommy88

Love Angel skriver:

Hold da op. Troede serøst ikke at der er forskel hvordan man vokser i forhold til fra 3 gang og 4 gang. Det er godt nok vildt. 

og okay har du så strømpebukser på når det er vinter når nu du går næsten kun i kjole?

Jeg ved heller ikke om der forskel eller kroppen bare reagere på jeg ældre  

jeg går med de samme slags året rundt. Er er meget varmt menneske

Anmeld Citér

10. marts 2022

Tredjebarn

Profilbillede for Tredjebarn

Jeg venter nr 3. Er 9 uger henne og ved at eksplodere  Synes at alt strammer og har gjort det et par uger. Har ikke taget på, men er meget oppustet. 

Anmeld Citér

10. marts 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella
Love Angel skriver:

Ja jeg skulle måske været mere præcis da jeg oprettede tråden. Da det er netop det med normale bukser og  strømpebukser jeg tænkte på.

er du tredje gangs gravid?

Ja det er 3. Gang jeg bruger sjældent strømebukser, har kun et par og det er lige gået op for mig at det faktisk er graviditetsstrømebukser som jeg har haft vendt forkert de sidste 3 år

Anmeld Citér

10. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
Mommy88 skriver:

Jeg ved heller ikke om der forskel eller kroppen bare reagere på jeg ældre  

jeg går med de samme slags året rundt. Er er meget varmt menneske

Nårh okay. 

og hehe okay meget smart når nu man er så varm.  
tusind tak for dine svar

Anmeld Citér

10. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
Tredjebarn skriver:

Jeg venter nr 3. Er 9 uger henne og ved at eksplodere  Synes at alt strammer og har gjort det et par uger. Har ikke taget på, men er meget oppustet. 

Nårh ja det kender jeg fra mit første fødte, det med oppustet. Jeg var oppustet fra uge 5- stykker. Og det var hver aften, serøst jeg lignet en der var gravid i 5-6 månede. 
men hver morgen kunne jeg igen passe mit normale tøj. 
men er du hoppet i ventetøj?

Anmeld Citér

10. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Ja det er 3. Gang jeg bruger sjældent strømebukser, har kun et par og det er lige gået op for mig at det faktisk er graviditetsstrømebukser som jeg har haft vendt forkert de sidste 3 år

Haha okay

ej sorry synes det lyder sjovt. 

Anmeld Citér

10. marts 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella
Love Angel skriver:

Haha okay

ej sorry synes det lyder sjovt. 

Jamen det er da også sjovt Jeg syntes også de sad underligt og at røven var meget stor i det, men fordi jeg ikke så ofte bruger strømpebukser, har jeg ikke gidet købe nye så har bare levet med det 

Anmeld Citér

10. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Jamen det er da også sjovt Jeg syntes også de sad underligt og at røven var meget stor i det, men fordi jeg ikke så ofte bruger strømpebukser, har jeg ikke gidet købe nye så har bare levet med det 

Haha det godt nok komisk 

men det jo godt nok hvis man kan bruge det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.