Komælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2022

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

Min ældste fik komælk fra 6 mdr. Det var anbefalingerne dengang, men de ændrede det da hun var omkring 9 mdr. 

Min yngste har fået komælk fra i år, men mest i vuggestue. Det er faktisk først efter hun er blevet 2 år at hun rigtig er begyndt at få det herhjemme fordi hun først der begyndte at spise havregryn med mælk o.l..

Er der forskel på din yngste og ældste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2022

Anonym

Min søn fik ikke mælk fra kop før han var 2 år, men var der mælk tilsat maden ved almindelig madlavning fik han det fra 6 måneder, da han var på BLW vognen.

Anmeld Citér

10. marts 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Er der forskel på din yngste og ældste? 

Masser af forskel! Hvad tænker du mon på?

Anmeld Citér

10. marts 2022

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

Masser af forskel! Hvad tænker du mon på?

vægt mæssigt? 

Anmeld Citér

10. marts 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

vægt mæssigt? 

På den måde.

Den yngste har hele tiden været lidt større end den ældste var i samme alder. Hun vejede 200g mere end storesøster ved fødslen og kom i str 98 lige før hun blev 2 år, hvor storesøster var lidt over 2½ før hun kom i samme str. - Jeg kan absolut ikke huske hvad storesøster vejede dengang, så det kan jeg ikke sammenligne. 

I dag er storesøster en meget slank 7-årig mens lillesøster er en rundkindet 2-årig. 

Anmeld Citér

10. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Min 7 årlig  pige ved fødslen vejede hun 3355 Hun fik først komælk da hun  var 1 år. 

min 3 årlig pige ved fødslen vejede hun 3875 og hun fik først komælk som 1 årlig. Men da hun var ca 6 måneder så var der nogle få dage hvor jeg glemte at putte modermælkserstatning og puttet komælk i hendes øllebrød, men som sagt kun i få dage.
og som du kan se så vejede lillesøster noget mere end storesøster helt fra fødsel af.  

Anmeld Citér

11. marts 2022

Anonym trådstarter

Tak for gode svar alle sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.