Igangsættelse 1 gang VS anden gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.463 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. marts 2022

Naha

Søger historier fra gravide som er blevet sat i dag ved først og 2 barn gik jeres 2 igangsættelse hurtigere end første, eller trak 2 igangsættelse ud ?

Søger kun svar fra kvinder som er sat i gang begge gange

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2022

xStinepigen

Naha skriver:

Søger historier fra gravide som er blevet sat i dag ved først og 2 barn gik jeres 2 igangsættelse hurtigere end første, eller trak 2 igangsættelse ud ?

Søger kun svar fra kvinder som er sat i gang begge gange

Havde en hel dag med piller, de gav kun plukveer, åbnede mig nok til de lige kunne tage vandet, det tog under 3 timer, gik fra 5-6 cm til at have født inden for 10 minutter. Første fødsel tog 30 timer 

Anmeld Citér

9. marts 2022

xStinepigen

xStinepigen skriver:

Havde en hel dag med piller, de gav kun plukveer, åbnede mig nok til de lige kunne tage vandet, det tog under 3 timer, gik fra 5-6 cm til at have født inden for 10 minutter. Første fødsel tog 30 timer 

Blev sat i gang undervejs i første fødsel fordi det gik i stå

Anmeld Citér

9. marts 2022

Naha

xStinepigen skriver:

Var det første eller 2 gang ? 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Første gang sat i gang med piller. Startede en fredag kl 11 ca. Tog sidste pille fredag aften. Vandet gik lørdag kl 6. Var på fødegang kl 8. Veer gik i stå, og fik vedrop kl 14. Fødte kl 19.13 ��

Anden gang fik jeg taget vandet kl 12. Blev bedt om at komme tilbage kl 15 (eller før, hvis der skete noget). Det gjorde der ikke. Fik vedrop kl 16. Veer startede kl 17, og fødte kl 20.27 ��

Anmeld Citér

9. marts 2022

Missyou

Min første igangsættelse gik meget hurtigt. Fik første pille om aftenen, veerne startede næste dag ved middag, fik ve drop og fødte 18.37. 

næste igangsættelse gik endnu hurtigere. Fik første pille omkring kl 15. Intet vedrop, han er født 01,16 den nat.

Anmeld Citér

9. marts 2022

Timf

Profilbillede for Timf

1 graviditet:

Jeg kommer op og får lagt en pille op om formiddagen, ved 23 om aften begynder jeg så småt at få veer, jeg tager på sygehuset dagen efter hvor jeg får ve drop og føder min ældste søn Ca. Kl 21.

Anden gang skulle jeg sættes igang også, her kunne de lige præcis få fat så de tog vandet, fik vedrop efter en halv time og da der var gået 4 timer fra jeg kom fødte jeg min anden søn  

Anmeld Citér

9. marts 2022

B&J

Vandet gik den 1 marts og ingen veer så blev sat igang ind til den 3 marts hvor jeg får veer kl 21.30 om aften. Føder den 4 marts.

anden gang går vandet og 1 time og 10 minutter senere har jeg en lille pige 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Soulaima

Jeg ved ik om mit svar kan bruges da min anden fødsel var en provokeret senabort i 19. Uge.

Men første gang blev jeg sat i gang med piller om morgen 40+5, 40+6 kl. 17 blev vandet taget og kl. 01.50 41+0 blev han født.. sammenlagt gik der 40 timer fra de første piller blev lagt til jeg havde født.

Anden gang var en senabort i 19. Uge. Fik lagt de første piller ca kl. 9.30 og fødte om aftenen kl. 23.45

Anmeld Citér

9. marts 2022

Tjuhej

Første gang blev jeg sat igang kl 10. Veerne startede ca kl 14.00. Vandet gik kl 20, og fødte 21.28.

Anden gang blev jeg sat igang kl 14.00, fik veer kl 20.30, hvorefter vandet gik 21.30, og fødte 21.58, efter 5 min med presseveer. Så en del hurtigere, og mindre smertefuldt (det var 3. barn)

Blev indlagt begge gange ved igangsættelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.