Gave til mor som fylder 50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2022

Anonym trådstarter

Jeg har brug for ideer til en gave til min mor. Hun fylder rund (50) lige om snart, men holder ikke fødselsdag før til sommer.

Jeg vil gerne forbi hende med en buket blomster OG en gave på hendes fødselsdag, men hvad skal jeg finde på??

Hun går ikke op i nogle bestemte ting. Hverken makeup, mode, bøger ell. Jeg er lidt på bar bund, og hører gerne alverdens ideer, som måske lige kunne ramme noget, hun kan li

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2022

Musemåtte

Hvad er dit budget?

Anmeld Citér

8. marts 2022

Anonym

De gange jeg har stå overfor personer som din mor som modtager  så har jeg give en gavekurv med forskel lækkerier i jeg køber en tom kurv og derefter finde jeg selv de ting der skal i som regel er det noget der kan spise og drikkes. Du kunne eventuelt giv hende buketten på hendes fødselsdag og vent med gavekurven til hun holder  fødselsdagen til sommer. alt efter hvad du har gjort dig af tænkt til sommer bare en ide

Anmeld Citér

8. marts 2022

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville blive så glad for et smykke f.eks. en halskæde. Så det ville være et rigtig godt bud

Anmeld Citér

8. marts 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

Billetter til teater el lign.

Ud at spise evt. kagebord eller brunch med dig

Anmeld Citér

8. marts 2022

Mortiltreogmåskefire

Et silketørklæde  det bliver min mor altid så glad for

Anmeld Citér

8. marts 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har brug for ideer til en gave til min mor. Hun fylder rund (50) lige om snart, men holder ikke fødselsdag før til sommer.

Jeg vil gerne forbi hende med en buket blomster OG en gave på hendes fødselsdag, men hvad skal jeg finde på??

Hun går ikke op i nogle bestemte ting. Hverken makeup, mode, bøger ell. Jeg er lidt på bar bund, og hører gerne alverdens ideer, som måske lige kunne ramme noget, hun kan li

Hvad med et gavekort til en massage eller lignede?

Anmeld Citér

8. marts 2022

B&J

Hvad med et billede ? 
Mig og mine søskende gav mon mor et billede af os 

Anmeld Citér

8. marts 2022

123nn

Profilbillede for 123nn

Vi giver gerne oplevelsesgaver, det er vildt sjovt og man laver noget man måske ikke normalt ville prøve. Ellers gav vi min mor en citatplakat vi selv lavede med ting hun plejer at sige til en rund fødselsdag. 

Anmeld Citér

8. marts 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Hvad med et spa ophold til din mor og dig

Ved der er en speciel en i en gammel kirke på en ø nær jylland

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.