Flere sygedage end normalt …

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2022

Anonym trådstarter

Andre der gravide med flere sygedage end normalt ? 
Jeg er i uge 7 og simpelthen SÅ træt. Helt ekstremt træt. Det går ud over alle omkring mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2022

Darling

Jeg er 11+0 i dag og jeg har simpelhen også været så træt igennem hele graviditeten . Jeg har dog ingen sygedage haft udover da jeg havde corona, men jeg har ikke overskud til andet end mit arbejde

Anmeld Citér

6. marts 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg er 11+0 i dag og jeg har simpelhen også været så træt igennem hele graviditeten . Jeg har dog ingen sygedage haft udover da jeg havde corona, men jeg har ikke overskud til andet end mit arbejde

Jeg må indrømme at det svært pt og jobbe og have overskud til de andre børn man har osv. Manden hjælper alt det han kan, men han er også en del væk og jeg er helt færdig.

Anmeld Citér

6. marts 2022

Anonym

Hvis det er pga graviditeten at du har ekstra mange sygedage, så gør din arbejdsgiver en tjeneste at fortæl det. De kan nemlig få sygedagpengerefusion fra dag 1 når det er pga graviditet

Anmeld Citér

6. marts 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det er pga graviditeten at du har ekstra mange sygedage, så gør din arbejdsgiver en tjeneste at fortæl det. De kan nemlig få sygedagpengerefusion fra dag 1 når det er pga graviditet

Jeg har ikke en eneste sygedag endnu pga af graviditet, men mere hvis jeg får det … får det her holder ikke !

Tak - det vidste jeg faktisk ikke  min arbejdsgiver ved det nemlig ikke endnu. 

Anmeld Citér

6. marts 2022

Mrs.

Jeg blev sygemeldt lige knap uge 11 pga konstant opkast og jeg tabte mig drastisk - kunne ingenting. 
så fik jeg bækkenløsning og er fortsat sygemeldt.. (29) 

var det samme dengang med min søn for 10 år siden, sygemeldt stort set hele graviditeten..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.