Hjælp min datter:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.311 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

nannanadja

hej vestsjælland

jeg vil hør om i har lyst til at hjælpe mig og min datter lidt, hvis i vil skal i gå ind på cornflakes.dk og stemme på min pige.

hun er på første side og sidder og spiser morgnmad af en rød skål.

Jasmin ha haft en hård tid hvor hun har mistet din lillebror og ville så gerne gi hende en god oplevelse. Vi kan vinde en tur til disney land og andr gode ting

håber i vil stemme på hende.

tak for hjælpen

jasmin s mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

vanessas mor

så har jeg stemt på hende, hvor er hun bare sød

hun er godt nok blevet stor siden jeg så hende sidst, men det er o også længe siden..

mvh Louise

Anmeld

29. oktober 2009

hc=k

Så indlæget på forsiden og ville da gerne hjælpe

Anmeld

29. oktober 2009

Vidunderligeunger

nannanadja skriver:

hej vestsjælland

jeg vil hør om i har lyst til at hjælpe mig og min datter lidt, hvis i vil skal i gå ind på cornflakes.dk og stemme på min pige.

Jasmin ha haft en hård tid hvor hun har mistet din lillebror og ville så gerne gi hende en god oplevelse. Vi kan vinde en tur til disney land og andr gode ting

tak for hjælpen

jasmin s mor

nu er hun nr. 16.. og min stemme rigere..

sødt billede forresten

Anmeld

29. oktober 2009

betina21

nannanadja skriver:

hej vestsjælland

tak for hjælpen

jasmin s mor

så er det gjort knus

Anmeld

29. oktober 2009

KWL

Så fik hun også min stemme og får også mandens stemme når han kommer hjem. Så tøs :-) Håber i vinder

Anmeld

29. oktober 2009

nannanadja

vanessas mor skriver:

så har jeg stemt på hende, hvor er hun bare sød

hun er godt nok blevet stor siden jeg så hende sidst, men det er o også længe siden..

mvh Louise

hej louise.

tak for din stemme

og tilykke med prinsessen, vidste slet ikke du havde fået baby

hvor gammel er hun? hun er godt nok en fin pige

Anmeld

29. oktober 2009

nannanadja

tak for alle jeres stemmer, det er virkelig dejligt i vil stemme på min datter...   1000000000000 tak

Anmeld

29. oktober 2009

vanessas mor

nannanadja skriver:

hej louise.

tak for din stemme

og tilykke med prinsessen, vidste slet ikke du havde fået baby

hvor gammel er hun? hun er godt nok en fin pige

Mange tak, ja hun er super skøn

Hun er jo allerede ved at være en stor pige på 16 måneder..smiler. Det går bare så stærkt.

Det gør mig ondt at I har mistet jeres lille søn...

Anmeld

29. oktober 2009

nannanadja

vanessas mor skriver:

Mange tak, ja hun er super skøn

Hun er jo allerede ved at være en stor pige på 16 måneder..smiler. Det går bare så stærkt.

Det gør mig ondt at I har mistet jeres lille søn...

det går bare så stærk med de små   kan huske da jasmin var lille, nu er hun bare så stor og fræk hun er en rigtig bestemt dame for tiden-- hun er rigtig kommet i trods alderen, så bare vent til jeres prinsesse blir 3 så er der ekstra gang i den  men det er dejligt.

ja livet er sku uretfærdigt, jeg havde fået veer og var på vej til sygehuset, så blev min mave mere og mere hård- men tænkte ikke over det for troede det var plukveer, for inden vi kørte hjemme fra var der fuld gang i maven med spark osv.. men da jeg kom ind og fik kørt den strimml var der helt stille på skærmen...   det er det værste jeg nogle sinde har prøvet, man tror det er løgn.. ens verden går fuldstændig i stå.. det var så hårdt.  jeg har flere gode dage nu end dålige, men self kommer jeg aldrig over Noah men man lære og leve med det...       

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.