Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2022

Anonym trådstarter

Hej, nu prøver jeg lige at skrive her da det stadig er en hemmelighed for de nærmeste og jeg derfor ikke kan spørge til råds dér..

- Jeg har taget en graviditetstest, eller et par. Og føler simpelthen at jeg kan tyde en streg på dem begge. Det er dog tidligt jeg tester og er derfor lidt usikker. (Billeder er vedhæftet)

Jeg håber at I kan hjælpe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2022

Ayasmor

Tillykke, de er positive

Anmeld Citér

5. marts 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Hej, nu prøver jeg lige at skrive her da det stadig er en hemmelighed for de nærmeste og jeg derfor ikke kan spørge til råds dér..

- Jeg har taget en graviditetstest, eller et par. Og føler simpelthen at jeg kan tyde en streg på dem begge. Det er dog tidligt jeg tester og er derfor lidt usikker. (Billeder er vedhæftet)

Jeg håber at I kan hjælpe

Kan godt se en ekstra streg, men hvis det er dem fra apoteket har jeg læst  meget dårligt om dem. De fleste kan få en ekstra streg (også mænd) har jeg læst. Ville nok prøve et andet mærke for at være sikker. 

Hvor langt skulle du være?

Anmeld Citér

5. marts 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Du kan ikke stole på de blå test. Der kan selv mænd teste “positive” og de laver ALTID streger.

Anmeld Citér

5. marts 2022

Mrs.

Min mand kan teste samme fine streg på apotekets.. 

køb en anden, de er ikke til at stole på.

Anmeld Citér

5. marts 2022

Anonym

Det ser ud til at være apotekets tests, og de viser ret ofte sådan en streg som din, selv når de er negative  så jeg ville forsøge med et andet mærke, da man ikke kan stole på apotekets test med mindre de er HELT tydelige (som dine desværre ikke er)

Anmeld Citér

5. marts 2022

Anonym

Prøv at lade din mand tage en af apotekets test, så kommer vi nok også til at ønske ham tillykke med sin graviditet Måske du er, men apotekets svage streger kan ikke svare dig på det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.