Gravid for tredje gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts 2022

Anonym trådstarter

Jer der er gravide for tredje (eller anden eller fjerde) gang, hvornår begyndte jeres mave at vokse, så I måtte skifte til graviditetstøj? jeg er gravid med tredje barn og spændt på, om maven holder sig inde indtil efter NF.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jer der er gravide for tredje (eller anden eller fjerde) gang, hvornår begyndte jeres mave at vokse, så I måtte skifte til graviditetstøj? jeg er gravid med tredje barn og spændt på, om maven holder sig inde indtil efter NF.

Jeg er gravid for 4. gang og skal til NF på fredag hvor jeg er 13+1.

Jeg er en jeanspige og kan slet ikke lukke dem - heller ikke med en elastik. I hvert fald ikke uden at det ser virkelig mærkeligt ud.

Jeg har et par oversized bluser/tunikaer og dem bor jeg i indtil jeg efter scanningen går direkte i H&M og køber ventejeans! :-)

Jeg vil vove at påstå at man sagtens kan se at jeg er gravid, men fordi det er nummer 4, så tror jeg simpelthen ikke at folk får den tanke at jeg kunne være gravid. Så ingen har spurgt endnu :-)

Anmeld Citér

4. marts 2022

Mommy88

Jeg er gravid med nr 4 i uge 7.
Jeg ved godt det ikke er baby, men kroppen har prøvet det før, og jeg kan ikke skjule maven.

Vi skal se hjerteblink i næste uge også tænker jeg at være ærlig overfor jobbet , men også påpege jeg kun er 8 uger henne, såe….

Anmeld Citér

4. marts 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella

Både 2. Og 3. gang måtte jeg stoppe med jeans i uge 7.. ikke så meget pga maven men mere de der oppustede tarme der bare fylder. Jeg har begge de gange mærket meget tydelig lige omring uge 10-11 stykker at nu hoppede livmoderen lige op bag fra symfysen så der begyndte det at være enormt anstrængende at trække maven ind. Og slet ikke muligt i flere minutter ad gangen. Der gik jeg så til reelt ventetøj. Selvom der som sådan ikke var "rigtig" mave

1. Gang kunne jeg være i mine jeans til uge 26.. uden problemer

Anmeld Citér

5. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er gravid med nr 3 barn. Jeg er idag lørdag  ja faktisk præcis 14+0. 
og har også tænkt på hvornår andre kvinder der ventede/venter tredje barn, hvornår de fik mave på. 
jeg gå godt nok stadig i mit normale tøj her efter 14+0 uger henne i min graviditet. Men må indrømme at ikke alle mine bukser jeg kan have på mere.  Nogle af mine bukser er så stramme at jeg for nogle få dage siden har jeg droppet at have på .

Og ærligt så har jeg kun 2-3 stykker bukser tilbage som jeg stadig kan holde lidt ud at have på.  Sådan bund ærlig så det kun 1 par bukser og 2 ligings  

og jeg har ellers købt graviditet  tøj for ca 2 måneder siden. 
Grunden til jeg ikke hoppet i ventetøj endnu er pga, jeg tænker at det tosset at hoppe i ventetøj allerede nu, når babyen er ikke så stor endnu.
meeen der er nok ikke længe før jeg nok hopper i ventetøj.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.