Hjælp, min baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.929 visninger
10 svar
7 synes godt om
4. marts 2022

BebeTil2

Hej piger

Min baby er 3 uger gammel og vil pludselig ikke qove for sig selv. Hun falder typisk i søvn efter amning og jeg har altid lagt hende når hun var halvt i søvn og så lagt en hånd på hende til hun faldt i søvn. Men nu vågner hun 10 min efter og skriger til jeg tager hende op �� havde håbet på hun ville sove bedre end storesøster, men det som om det er om igen. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre??? Hvad gør jeg galt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2022

Mortiltreogmåskefire

Det lyder som enten en bøvs eller refluks. Prøve en dag når du har tid at lægge hende med hendes mave mod dit dit bryst imens du sidder op, sådan at hun sover i en position hvor hun er højt med hovedet og se om hun bøvser i søvne, det gjorde min søn efter 10 min også kunne jeg lægge ham ned

Anmeld Citér

4. marts 2022

BebeTil2

Nogen gange har det været en bøvs, men når jeg lægger hende på mit bryst så sover hun, men så snart hun kommer ned vågner hun.

Jeg har aldrig været super forsigtig npr jeg har lagt hende, for store søs var sådan. Man kunne ikke ligge hende fra sig og er stadig sådan. Så er så bange for den lille også  bliver sådan. Jeg kan ikke give den ældste tid når den lille hænger på mig konstant.

Anmeld Citér

4. marts 2022

Mrs.

Hvis det ikke er en bøvs der trykker, kan det jo bare være trygheden i at ligge tæt på mor

ellers tal med sp

Anmeld Citér

4. marts 2022

BebeTil2

Fsir nok mht tryghed. Men ved slet ikke hvordan jeg sp skal passe to børn under 2 �� er der nogen der har erfaring med at det bare er en fase eller? Og hvornår gik det over igen? Hun har bare været den nemmeste i 3 uger og bum, så vendte det 180 grader. 

Anmeld Citér

4. marts 2022

BebeTil2

Kan det evt. Være det første tigerspring? Hun er meget opmærksom og kigger rundt og hun er blevet ret lysfølsom i disse dage. Så tænker om hun måske er i sit første tigerspring. 

Anmeld Citér

4. marts 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy
BebeTil2 skriver:

Fsir nok mht tryghed. Men ved slet ikke hvordan jeg sp skal passe to børn under 2 �� er der nogen der har erfaring med at det bare er en fase eller? Og hvornår gik det over igen? Hun har bare været den nemmeste i 3 uger og bum, så vendte det 180 grader. 

Måske en vikle el lignende kan være en hjælp?

Anmeld Citér

4. marts 2022

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg ammer og sidder på gulvet så jeg kan lege med den store og så må jeg da indrømme at vi ser mere tv nu. Jeg er derudover glad for vores lille vugge, den er dog begyndt ikke rigtig at virke på hende nu hun er blevet 3 mdr

Anmeld Citér

4. marts 2022

FrkS

Profilbillede for FrkS

Er du startet op på d-dråber? Hvis ja, så fik både min søn og datter ondt i maven af dem. Min søn startede med almindelige d-dråber og det hjalp da vi skiftede til d-dråber med mælkesyrebakterier. Så da min datter skulle have d-dråber startede vi med dem med mælkesyrebakterier, fordi det havde vi jo så gode erfaringer med. Det hjalp da vi skiftede til almindelige d-dråber. Det er da et forsøg værd

Hvordan var fødslen? Kan hun evt. have brug for at komme forbi en kiropraktor? 

Der er i øvrigt 18 måneder mellem mine to, så jeg kender til de frustrationer der kan følge med der

Anmeld Citér

5. marts 2022

BabyIgen2022

Hvad med en vikle? Så er der to frie hænder?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.