Vaske af skoletaske i vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.664 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2022

Anonym trådstarter

Godaften

Sagen er   den at jeg har en satch skoletaske som efterhånden er blev godt snavset   Jeg tænker om jeg mod  kan komme den i vaskemaskinen også på den måde vaske den.

Jeg vil derfor høre om der er nogle der har gode erfaring med det eller det er nået man skal hold sig fra.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2022

Mrs.

Har ikke en satch.. men har da vasket min søns skoletasker gennem tiden i vaskemaskine på mildt program (håndvask), det har de ikke taget skade af. 

Anmeld Citér

4. marts 2022

Nea85

Jeg har også med gode resultater vasket mine døtres skoletasker på skåneprogram i vaskemaskinen.

Jeg fandt en video på YouTube, da der lige skal forberedes lidt, før en Beckmann kan vaskes i maskinen

Anmeld Citér

4. marts 2022

Anonym trådstarter

Jeg takker for jeres svar jeg må lige se på YouTube så jeg gør det rigtig bruger i noget spec vaskemiddel ? 

Anmeld Citér

4. marts 2022

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Godaften

Sagen er   den at jeg har en satch skoletaske som efterhånden er blev godt snavset   Jeg tænker om jeg mod  kan komme den i vaskemaskinen også på den måde vaske den.

Jeg vil derfor høre om der er nogle der har gode erfaring med det eller det er nået man skal hold sig fra.?

Jeg har vasket min datters jeva skoletaske, da den luftede at mug, fordi hun efterlod kakao og papir der skulle suge det op, i de, i en uge 

Tog bare et alm vaske program med det sæbe vi brugte normalt, og så tørretumbler bagefter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.