Øjenkontakt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2022

Anonym trådstarter

Hejsa.

Vi har en lille baby på 3,5 måned, og læste i min terminsgruppe den anden dag, at der er en der er meget bekymret for hendes baby, da de kun har øjenkontakt med baby, når han/hun ligger ned. 

Er det unormalt? Jeg bliver så bekymret, for jeg har faktisk også kun øjenkontakt med min baby, når hun ligger ned  Er det et særligt tegn for autister?

Hvad tænker I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jamen….. de ligger vel kun ned i den alder - eller? Jeg ville ikke være bekymret

Anmeld Citér

1. marts 2022

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jamen….. de ligger vel kun ned i den alder - eller? Jeg ville ikke være bekymret

Ja, men de skulle også gerne have øjenkontakt når de ligger på maven, sidder på skødet osv. Men det har vi ikke meget af

Anmeld Citér

1. marts 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

I den alder har de opdaget verdenen, og derfor har man ikke særlig meget øjenkontakt når de kommer op, hvor de kan se noget.. Så ja det er helt normalt

Anmeld Citér

1. marts 2022

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

I den alder har de opdaget verdenen, og derfor har man ikke særlig meget øjenkontakt når de kommer op, hvor de kan se noget.. Så ja det er helt normalt

Ja når han er oppe kigger han rundt, og når han ligger på maven, ser han bare mega koncentreret ud.

Anmeld Citér

1. marts 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Ja, men de skulle også gerne have øjenkontakt når de ligger på maven, sidder på skødet osv. Men det har vi ikke meget af

Jeg vil helt sikkert sige du ikke behøver bekymre dig om det endnu

Anmeld Citér

1. marts 2022

123nn

Profilbillede for 123nn

Det er aldrig noget jeg har tænkt over om jeg havde mere eller mindre øjenkontakt når babyen sidder op eller ligger ned. Tænker hvis du har en fin kontakt så ville jeg på ingen måder være bekymret. Det er jo også uanset hvad heller ikke noget du vil kunne påvirke - altså om babyen bliver autist - kan dog garantere at uanset hvad så vil det altid være den samme dejlige skønne bebs

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.