Hej, I plejer altid at give gode råd herinde og nuancere tingene. Vi bor pt. i en bolig naturgas og vi har fået en en KÆMPE stigning på varmeregningen, så stor vi er nødt a flytte. Vi har fundet et rigtig fint hus, men jeg har så ondt i maven over at skulle flytte. Grunden er, at vi skal flytte kommune og rent mentalt føler jeg det er et stort skidt (ikke at vi på nogle måder "bruger" kommunen" - men det er nok følelsen). Derudover kommer vi til at have 5 min længere i vuggestue i bil, ved godt det ikke er lang tid, men synes tanken er svær.
Vi er nødt at flytte og det skal helst være nu, og tror ikke vi "så hurtigt" finder noget bedre end det vi har var så heldige at få, men jeg tænker også over noget så åndssvagt som at jeg synes det er svært pludselig kun at skulle bo på 140 m2 når vi kommer fra 200 m2. - JA jeg ved det er idiotisk, vi har slet ikke brug for alt den plads vi har nu og varme regningen vil blive MEGET mindre... lige nu vil det ikke være økonomisk forsvarligt at blive boende, men hvorfor har jeg det sådan her. Det nye sted føles rigtigt - men så alligevel har jeg det så underligt i maven, nok fordi jeg elsker det sted vi bor... åhh kan I hjælpe med at vende mit tankemønsker lidt?
Anmeld
Citér