Hævet ben efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. februar 2022

B&J

Til alle jer skønne kvinder der har prøvet at i havde vand og hævet ben i graviditeten hvornår forsvandt det igen efter fødsel?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
B&J skriver:

Til alle jer skønne kvinder der har prøvet at i havde vand og hævet ben i graviditeten hvornår forsvandt det igen efter fødsel?? 

Ret hurtigt i løbet af de første uger. 
Jeg havde rigtig meget vand i benene første gang! Jeg husker ikke præcis hvornår det forsvandt, men efter 2 uger havde jeg tabt 19 kg, og rigtig mange af dem var væske i kroppen.

Anmeld Citér

27. februar 2022

My1234

Der gik en lille måned før jeg kunne have mine Adidassko på igen

Anmeld Citér

27. februar 2022

fehår

2-3 uger begge gange. Den første gang var mit ene ben så hævet, at lægerne var bekymret for en blodprop. Det var bare væske, heldigvis.

Anmeld Citér

27. februar 2022

B&J

MamaGulloev skriver:

Ret hurtigt i løbet af de første uger. 
Jeg havde rigtig meget vand i benene første gang! Jeg husker ikke præcis hvornår det forsvandt, men efter 2 uger havde jeg tabt 19 kg, og rigtig mange af dem var væske i kroppen.

Åh håber kun der går 2 uger for øv kan jo ikke have mine sko på uden de klemmer godt jeg har mine gode sandaler man kan spænde ud. 

ja for første gang ved mig havde jeg slet ikke hævet ben og fødder 

Anmeld Citér

27. februar 2022

B&J

My1234 skriver:

Der gik en lille måned før jeg kunne have mine Adidassko på igen

En hel månede åhh mine fødder savner mine sko  min krop er bare så frisk denne gang og ja mangler kun bentøjet og fødderne 

Anmeld Citér

27. februar 2022

B&J

fehår skriver:

2-3 uger begge gange. Den første gang var mit ene ben så hævet, at lægerne var bekymret for en blodprop. Det var bare væske, heldigvis.

Jeg kan da læse der er håb for mine fødder og ben så for første gang skete det ikke men denne gang er de godt nok blevet nåede brede

Anmeld Citér

28. februar 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
B&J skriver:

Åh håber kun der går 2 uger for øv kan jo ikke have mine sko på uden de klemmer godt jeg har mine gode sandaler man kan spænde ud. 

ja for første gang ved mig havde jeg slet ikke hævet ben og fødder 

Jeg var så heldig at føde om sommeren, så jeg kunne fint rende rundt i klipklappere den første tid

Anmeld Citér

28. februar 2022

B&J

MamaGulloev skriver:

Jeg var så heldig at føde om sommeren, så jeg kunne fint rende rundt i klipklappere den første tid

Jaaa snyd

ja det er ikke lige vejret til det lige nu så mine sko og fødder kommer lidt på prøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.