Hurtig afkræftet efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2022

Anonym trådstarter

Jeg fødte for 14 dage siden. Og føler virkelig hurtigt jeg bliver afkræftet. 

Jeg prøver at gå en mindre tur dagligt på omkring 1-2 km, men jeg bliver simpelthen så afkræftet af det. Er der andre der kender til dette og ved hvornår kroppen er ovenpå igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2022

Anonym

Ved ikke om det gør en forskel, men jeg fødte ved akut kejsersnit og var ret medtaget de første lige knap 3mdr. Jeg kunne dårligt gå 1000 skridt. (Gik op til 30.000 skridt indtil jeg fødte).

Anmeld Citér

25. februar 2022

fehår

Det lyder ret normalt. Hvor meget blod mistede du? Måske mangler du jern.

Ammer du? Hvis ja, så skal du huske at spise nærende mad og drikke rigtig, rigtig meget vand.

Men det er hårdt for en krop at føde

Anmeld Citér

25. februar 2022

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vil anbefale dig at tale med din læge og bede ham/hende tage en blodprøve og se efter ommer mangler vitaminer, fx. jern eller B12. 

Tænker ikke det lyder helt normalt. Jeg har i hvertfald ikke haft det sådan efter nogen af mine fødsler

Anmeld Citér

26. februar 2022

Oddi

Profilbillede for Oddi

Synes det lyder ret normalt. Sådan havde jeg det også, efter 2 helt almindelige fødsler. 

Din krop har lavet et menneske og født det - du skal opbygge din krop igen, det tager tid. 

Anmeld Citér

26. februar 2022

Anonym

Jeg vil også anbefal dig at  kontakt din læge og få tage blodprøver bare for en sikkerhed

Anmeld Citér

26. februar 2022

B&J

Det kan være jern mangel vitamin mangel, spiser og drikker du nok får du søvn nok der er mange ting der spiller ind

kroppen er jo i arbejde hele tiden i starten fordi det hele er nyt. 
Men du kan jo få taget en blodprøve så kan det være du finder ud af om du mangler nåede den vej

Anmeld Citér

26. februar 2022

Kantar123

Jeg fødte for en måned siden mit tredje barn og havde det ligesom dig. 

Det er helt normalt!

Selvfølgelig er du afkræftet. Jeg mistede en en del blod, men både fødsel og amning kræver rigtig meget energi og derfor blev ked anbefalet at tage den med ro og ikke gå for langt den første måned. Ingen meget lange gåture, men hellere flere små. 

Og ellers så bliv i sengen med baby. Det er det bedste for jer begge i begyndelsen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.