Flere der hører under denne gruppe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Anonym trådstarter

Hej alle I skønne kommende mødre.... der må være flere end mig der regner med at komme til at tilhøre denne gruppe??

Jeg har endnu ikke været til undersøgelse, men egne beregninger siger ca. 29/6 og sidst gik jeg 3 dage over så mon ikke jeg havner i juli

Vi skal til tryghedsscanning på tirsdag... jubii det glæder jeg mig til. Synes jeg er noget mere pylret her 2. gang..

Håber der er flere der melder sig på banen

p.s... for søren hvor er min mave stor allerede. Kan det virkelig passe?!!  Synes allerede man kan se det på mig og jeg er kun 5+3 eller sådan noget... hmm... måske det er luft

p.p.s... er lige anonym lidt endnu da vi endnu ikke har fortalt den glædelige nyhed til familie, venner og arbejdet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

nuggie

Hejsa.

jeg regner også med at skulle føde i slutningen af juni.

Det er 11 år siden jeg sidst har været gravid, og det er godt nok anderledes denne gang. jeg er blevet stor allerede, synes jeg. og jeg er meget mere bekymret denne gang. jeg har bestilt en privat scaning til på tirsdag, da jeg meget gerne vil se om der er liv der inde.

Men ellers glæder jeg mig her i smu, da jeg gerne vil vente med at fortælle det lidt endnu.

Anmeld

29. oktober 2009

Anonym trådstarter

Hvor sjovt... jeg har det præcis på samme måde. jeg er meget mere pylret denne gang... er så bange for at der skal være noget galt og derfor har vi også valgt at købe os til en tryghedsscanning på tirsdag.

Og dejligt at høre at det ikke kun er mig der buler allerede... var da nærmest evd at overveje om der ku være to derinde

Hvornår regner du med at have termin?? Ud fra min-mave.dk skulle jeg som sagt have d. 29. juni, men nu må vi se hvad hun siger på tirsdag

Anmeld

29. oktober 2009

nuggie

Der kommer nok flere til år vi kommer lidt længe hen.

Jeg skulle have termin den 21. juni.

Hvis alt går vel så kommer der til at være ret præsict  11 år mellem mine to børn. min søn bliver 11 år den 30 juni. det er lidt sjovt

Jeg tror at jeg er mere hys denne gang, da jeg nu kender en masse hvor det er gået galt. Da jeg var gravid sidst var jeg 20 år og troede at jeg var usårlig

Anmeld

5. november 2009

MalenaB

Jeg må vist oss høre til i denne gruppe.. Er kun 6 uger henne. Med den første, så har en million spørgsmål!

Og som flere af jer er der heller ikke mange der ved det endnu, så det er rart at kunne skrive med jer om det! Har måtte fortælle det til lidt familie, da vi er midt i en flytning, og jeg derfor skal passe på med hvor meget jeg løfter. Men ellers vil vi vente til efter 12. uge med at offentliggøre det helt, bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld

13. november 2009

lillemunk

Hej med jer alle )

Jer har termin 1 juni Så jeg må også høre til her.

Venter mig for 3 gang og er nu meget stille og rolig omkring det.
Men min mave er vokset meget og jeg ligner en der er 20 uger henne.

Har ikke taget det vilde på i vægt, men har nu måtte ud og købe de første vente bukser.

Anmeld

15. november 2009

MTS

Jeg er sat til 13 juli. Så er kun 5+3. Men glæder mig rigtigt meget.

Det er første gang så jeg er virkelig forvirredt med hvad der skal ske de næste mange måneder. Er vist ikke helt gået op for mig endnu.

Anmeld

17. november 2009

Anonym trådstarter

Stort tillykke  Husk at skriv jer på listen over terminsdatoer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.